Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Next Browser - Aplicație performantă pentru dispozitivele cu Android

duminică, septembrie 08, 2013

Download-Next-Browser-for-Android-1-0

Acum câteva zile, umblând aiurea pe telefon în căutare de noi aplicații, am descărcat Go Launcher EX. Cred că știți ce aplicație e asta. E un launcher care schimbă aspectul sistemului de operare, având la dispoziție mai multe setări și mai multe teme pe placul nostru. Ei bine, echipa dezvoltatoare a creat și un browser care pentru mine s-a dovedit a fi cel mai bun. Se numește Next Browser

Înainte foloseam Dolphin Browser Mini și eram mulțumit de el până începea să dea crash fără vreun mesaj anume. Lucrul ăsta m-a enervat. Cu toate astea era cel mai bun browser în comparație cu Chrome, Opera sau Mozilla. Dar de câteva zile, Next Browser e cel mai bun browser de pe Android, în opinia mea. Are multe funcții preinstalate. Cel mai mult îmi place extensia pentru modul de noapte. Transformă paginile în culori foarte plăcute ochiului atunci când ești pe telefon noaptea. Are flash player integrat, chiar dacă Galaxy Gio al meu nu are, cel puțin pentru celelalte dispozitive e destul de bine având în vedere că dispozitivele cu Android non-Google (care nu sunt produse sub emblema Google ex: Nexus) au probleme cu flash player-ul pe Google Chrome de exemplu. Nu se închide instant. Nu consumă mult. Are funcție de căutare cu voce. Design elegant.
LINK APLICAȚIE - AICI







Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
spanac
Autor
9 septembrie 2013 la 02:35 delete

folosesc one browser.
e la fel ca asta. foarte rapid, nu se blocheaza.
bine, nici nu stau cu orele pe telefon, ce-i drept...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
9 septembrie 2013 la 18:57 delete

Nu știu, nu am încercat. Pe ăsta l-am găsit întâmplător prin intermediul Go Launcher EX.

Răspunde
avatar
Blogger
Autor
6 ianuarie 2014 la 03:16 delete

Sa stii ca l-am testat, si pe tableta mea merge de 100 de ori mai incet decat stock browser si stock launcher, nu stiu inca din ce motiv;

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
6 ianuarie 2014 la 11:18 delete

Probabil ai prins vreo perioadă cu bug-uri. Mie îmi mergea pe un device foarte slab. Acum nu-l mai folosesc că-s pe Windows Phone 8 și am alte tipuri de aplicații referitoare la browser.

Răspunde
avatar

Recent Articles