Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Arestul la domiciliu

vineri, februarie 07, 2014

S-a schimbat Codul Penal. Nu știu multe lucruri legat de noul cod, dar am înțeles suficient încât să-mi dau seama că au făcut o prostie. Practic, cu noul Cod Penal, anumite categorii de deținuți își pot executa sentința la domiciliu, sub eticheta de "arest la domiciliu", evident. 2 deținuți români au fost trimiși acasă să-și execute sentința, dar ceva lipsește. Ceva esențial. Căutând rapid să văd dacă au fost deținuți trimiși acasă sub eticheta de "arest la domiciliu", am găsit o sursă unde am aflat că unul dintre cei 2 deținuți e practic un pericol social, iar el trăiește printre noi. Că-i acasă, nu mă interesează, mai ales că-i degeaba arest la domiciliu. De ce? Vă zic imediat măgăria. Unul dintre deținuți a fost condamnat pentru trafic de persoane, fraude și chestii de genul. Trafic de persoane... Ce cauți cu arest la domiciliu? Mi se pare prea blâng noul Cod Penal. Mult prea blând.

Arest la domiciliu fără brățări

Ei bine, ăsta-i lucrul esențial care lipsește. Brățările cu sistem de localizare ca în filmul "Disturbia" cu Shia Labeouf. Lipsesc. Lipsesc, domne! Și eu mă întreb: De ce schimbi niște lucruri dacă nu ești pregătit? Stau și mă gândesc că și dacă avem brățări pentru arestul la domiciliu, sistemul nostru de monitorizare e atât de prost, că nu o să-i găsească coordonatele, iar deținutul dispare. Polițiștii nu pot să monitorizeze permanent în fața domiciliului, iar brățări nu există. 

De ce atâta incompetență? Asociez lipsa de responsabilitate cu noul ordin emis de Ministerul Transporturilor referitoare la dronele echipate cu aparate foto/video, unde ne spune că n-avem voie să lansăm un astfel de aparat fără permisiune de zbor și permis de zbor. Ăsta-i un articol scris de mine pentru Gadget Talk România. Am rămas uimit de incompetența asta, fapt pentru care acest ordin nu are consecințe. Nu are! Nu există sancțiuni menționate, deci îmi pot lansa drona liniștit pe cer, că Gigel polițiștu' bengos nu are cum să mă taxeze.

Și după ce că securitatea și rata de criminalitate e destul de ridicată în țara noastră, mai trimitem și deținuți condamnați de cămătărie, trafic de persoane și alte ilegalități, acasă, cică... arestați la domiciliu. 

Voi ce spuneți de noile schimbări aduse Codului Penal?



sursa foto: google.ro

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles