Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

FIFA 14 - Primele impresii despre demo

joi, septembrie 12, 2013
fifa 14

În ultima vreme nu m-au mai pasionat jocurile pe PC. Drept urmare, am uitat de noile jocuri ce urmau să fie lansate. Nici site-urile de specialitate privind știrile în materie de gaming nu le-am mai frecventat. Cum am zis într-un articol mai vechi, gaming-ul a fost un hobby pentru mine. Ieri, am aflat că FIFA 14 a lansat versiunea demo, gratuit pentru fanii înrăiți de jocuri sportive. Am văzut și cum arată într-un mic gameplay realizat de un amic, actual gamer, care culmea îl cheamă Edy. Nu sunt eu, apropo. :))

FIFA, un joc sportiv extrem de popular, dezvoltat de EA SPORTS, își lansează o nouă parte numită FIFA 14. Cum poate erați obișnuiți, diferențe mari nu existau între FIFA 12 și FIFA 13. Însă între FIFA 14 și cele 2 versiuni precedente, există diferențe uriașe, zic eu. Și dacă am ajuns la concluzia că sunt diferențe destul de mari între aceste versiuni, trebuie luat în calcul, faptul că am jucat varianta demonstrativă nu varianta finală. Cu siguranță, varianta finală pregătește muuult mai multe lucruri distractive și captivante.

Nu am să mă lungesc și am să spun că în noul FIFA, engine-ul grafic este cu totul și cu totul nou. Se numește IGNITE. Nu am să dezvălui prea multe despre acest engine grafic, dar cel mai probabil, acesta pune foarte mare accent pe realism. Și sincer, chiar pune bine accent pe realism, de vreme ce mișcările jucătorilor sunt foarte realistice, neîntrerupte și balansul jucătorului când își schimbă direcția e foarte realistică, ci nu bruscă cum e uneori la FIFA 13. Șuturile sunt cireașa de pe tort. Foarte bine realizate și mișcarea plasei din poartă când e lovită de minge e extraordinară.

Noi funcții sunt implemementate în joc cum ar fi: Pure Shot, Real Ball Physics, Protect the Ball, Teammate Intelligence, Global Scouting Network și altele.

Eu spun că acest joc va avea un real succes, mult mai mare decât la FIFA 13 sau poate, de ce nu, un succes istoric al EA SPORTS. Am să revin cu un review mai detaliat după lansarea oficială și poate și un gameplay.

Jocul se va lansa oficial pe 24 septembrie pe o multitudine de platforme de gaming: PC, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS2, PS Vita, Wii, Nintendo 3DS, PS Portable, iOS și Android.









Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles