Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Unde dau la TV, apare cazul "Andreea Marin"

joi, septembrie 19, 2013
De câteva zile, la TV apare numai cazul Andreea Marin și Ștefan Bănică. Am zis la început că na, paparazzi, chestii dar zilnic la Happy Hour sau Acces Direct numai asta se discută. Nu mă uit la aceste emisiuni. Ai mei da, tocmai de asta sunt pus la curent fără să vreau cu evenimentele astea mondene.
Happy Hour, e o oră plictisitoare iar Acces Direct, o adunătură de oameni plictisiți care se gândesc să frece menta în public, nu acasă.


De câteva zile nu am mai scris nimic pe blog și credeți-mă că am avut o stare idioată. Cei care mă urmăresc pe Facebook au văzut când am scris că m-a cuprins astenia. Din câte știu, astenia de toamnă se manifestă prin stări de oboseală, dureri de cap și alte stări tâmpite de îți vine să o iei la goană numai că îți e și lene în același moment.

Revenind la subiect, la TV nu am ce să văd. Se pare că se promovează bârfa și toate specimenele care stăteau și ele bine mersi, la umbră. Vorbesc aici de Andreea Marin, că Ștefan a mai apărut deseori la TV prin intermediul "Dansez pentru tine". Și ne mai mirăm de ce unii tâmpiți au scris la examenul de bacalaureat la disciplina limba și literatura română că modelul lor de viață e Bianca Drăgușanu și alte ființe mondene românești. Mare-i mirarea, a? Păi dacă asta promovați, dragi jurnaliști, realizatori TV, producători sau ce mai sunteți. Voi sunteți niște înfometați de rating și atât. Ce îi interesează pe ei de nivelul de cultură al omului. Hai să le dăm mondenități pe gât că le priește, nu glumă.

Referitor la cazul ăsta cu Andreea Marin și divorțul ei, nu mă interesează. Chiar și așa, ei se arătau neinteresați și afectați de ceea ce vorbea prin presă. Ei, oameni culți, cică, spuneau care pe unde apucau că nu își fac publică viața și totuși și-au anunțat divorțul pe Facebook. Păi la ce mama naibii spui una și faci alta? Adică, pe bune, a picat cerul pe mine când am aflat vestea. Glumesc! I don't care! De aia nu mai dormim noi, nu mai muncim noi, nu mai ascult eu muzică din cauza divorțului dintre cei 2. Uuu! Să fiu supărat?

Apare Lavinia Pârva, tipa cu gropițele în obrăjori, în viața lui Ștefan. Pfff! Îți dai seama? Iar acum, tâmpita de presă se duce la Andreea Marin și o întreabă ce părere are de relația lor. E ca și cum te-ai duce la un om care și-a făcut o nouă viață, o nouă căsnicie și te duci ca un buimac și întrebi ce părere are despre fostul iubit din liceu, că și-a făcut o relație cu cutare. Crezi că-i mai pasă? Poate da, poate nu. Dar ce-ți pasă ție, jurnalist tâmpit? Te trimite dracu de la televiziune să îți faci norma pe teren cu o ființă mondenă și atât. Te doare-n cot de intimitatea omului până la urmă. Spionezi, stai în boscheți, mai mai să imortalizezi un moment stânjenitor și să îi pătezi imaginea și reputația. Halal jurnalism există și în România.

Băi fraților, realizez că abonamentul de cablu TV e supraevaluat. Ar trebui să coste cât un pachet de gumă.

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
Unknown
Autor
20 septembrie 2013 la 22:21 delete

Ei cica isi fac meseria. :))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
20 septembrie 2013 la 22:53 delete

Daaa! :)) Aparent, aparent.

Răspunde
avatar

Recent Articles