Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Mi-a intrat hoțul în casă!

sâmbătă, septembrie 14, 2013

Am uitat să scriu pățania pe care am avut-o acum vreo două zile. Bine... eu dormeam buștean când se întâmplase. Ai mei însă, au fost pe fază. Ce să spun decât că mi-a intrat hoțul în casă între orele 5-7. Tata ieșise afară la motan să-l scape de o bătaie zdravănă din partea unui alt motan. Asta a fost pe la ora 5. La ora 7 s-au trezit din nou ca să plece la serviciu și au constatat ceva ciudat la geamul din bucătărie. Sita de țânțari și alte insecte nebune, era sfâșiată. Geamul fusese deschis pe toată durata nopții dar nu deschis larg ci mai bine zis, întredeschis. Interesant e faptul că geamul părea neatins.

Bine, trebuie precizat faptul că nu glumesc. Cineva chiar mi-a intrat în casă și culmea, pe geam. Și mai culmea, vedeți acum. S-au trezit ai mei pe la ora 7 ca să plece la serviciu. Între timp ei studiau "opera hoțului" de la sita geamului. Deodată apare cineva din holul casei, holul fiind în fața camerei mele, deci am fost la vreo 4-5 metri depărtare de individ. Doar o ușă ne despărțea și ne și vedeam. :)) Ce reacție aș fi avut? Habar nu am!

Cine era individul? Tocmai Garfield, domne! Motanul cel năzdrăvan, speriat la culme de bătaia încasată cu ceva timp în urmă, a dat buzna peste noi în casă și s-a dus pe canapeaua de pe hol și a dormit acolo. :)) Ce-i drept, și-a încasat-o săracul de la un mârtan mai mare decât el. Deh, dacă el nu vrea să doarmă în casă, ce să-i fac? Acum, se pare că nu mai vrea afară decât ziua și nici atât. Ieri de exemplu a stat doar în casă. Pentru prima oară în o lună de când stă la noi, s-a jucat cu mine și a fost cuminte. Îmi povesteau ai mei cum venea el de pe hol cu un mers de "star" și se întindea pentru că de abia se trezise.

Și o poză cu motanul. :D


Cu siguranță v-am indus în eroare la început, nu? :)) Chestia chiar s-a întâmplat. :))

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

6 comentarii

Scrie un comentariu
spanac
Autor
14 septembrie 2013 la 15:14 delete

al dracu motan. il dai afara pe usa, el intra pe geam...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
14 septembrie 2013 la 15:32 delete

Nu l-am dat afară. Așa vrea el să stea... Eu îl chem în casă dar nu vine... Acum, stă mai mult în casă. :))

Răspunde
avatar
Anonim
Autor
14 septembrie 2013 la 18:46 delete

Motanul meu mereu ia bataie de la altii, se bat de la gagici =)) sa-i auzi cum miorlaie, te caci pe tine de ras =))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
14 septembrie 2013 la 19:09 delete

Nebunie! Înțeleg perfect! :))

Răspunde
avatar
C.L.M.
Autor
16 septembrie 2013 la 19:20 delete

:)) ma speriasem acilea :)) hot :)) auzi la el.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
16 septembrie 2013 la 19:43 delete

:)))) Mă bucur că te-am speriat! Asta era și ideea. :))

Răspunde
avatar

Recent Articles