Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

FIFA 14 Android - primele impresii

duminică, septembrie 22, 2013

Ieri seară am primit mesaj pe telefon de la Mihai cu textul "fifa 14". Deja mă gândeam că a fost lansat mai devreme și am început să-l caut pe torrenți. :)) Dar nu am avut eu norocul ăsta. FIFA 14 s-a lansat pe Android și era bucuros să-l joace. Eu nu. De ce? În opinia mea e un fail. Grafica e ok pentru un joc pe dispozitive cu Android, deci nu e nimic absolut wow iar controlul strică tot, cel puțin pentru mine.

Nu mă simt bine dacă nu mă joc de pe butoane fizice. Joc de pe tastatură de 12-13 ani și foarte greu mă pot adapta unui joc ce se joacă prin intermediul butoanelor cu touch. E greu. Nu mă adaptez. Să ții joysticul și să dai și pasă și să fii atent și la jucători și la interceptări și la toate cele, e greu. Îmi scapă mâinile de pe joystick și mă trezesc că nu am direcție. :)) Nu simt butonul, degetele îmi pleacă ușor ușor de pe joystick și pierd mingea. Știu, sunt praf la FIFA pe Android. E penibil de-adreptul să te lauzi cu grafică uimitoare, control uimitor când de fapt e plictisitor. Să pui la controlul direcției un joystick ce te face să crezi că poți aborda direcția ca pe Xbox sau PS3 dar jucătorul să alerge în unghiuri, aiurea.

Sistemul de transfer e ireal. Totul e bazat pe licitații de parcă jucătorii-s produse. Se aseamănă cu jocul ăla de manager de pe Facebook. Cel mai bine era să faci o ofertă proprietarului care deține jucătorul și era altfel treaba. După ce că jocul e free-to-play și plătești pe chestii mai extra, totul parcă zboară spre singleplayer. 

Unora le place jocul, unora nu. Părerile sunt împărțite așa că m-am gândit că cel mai bine e să îmi exprim părerea pe propria pagină de blog.

Cine vrea să-l descarce, click AICI

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles