Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Săptămâna asta îi ascult pe cei de la Bastille

miercuri, septembrie 04, 2013


De vreo 2-3 zile nu mă satur să ascult albumul unei trupe britanice. La prima vedere, numele pare franțuzesc dar trupa e de fapt britanică. Se numește Bastille. Îmi place stilul lor de muzică și îmi redă o stare diferită față de celelalte trupe cum ar fi cei de la The Script sau Maroon 5.

Acum aproape 2 săptămâni, am recomandat muzica lui Damien Rice. Se pare că unora le-a plăcut. După ziua de ieri, zi în care am aflat vestea proastă că nu am promovat examenul de bacalaureat nici în a II-a sesiune, astăzi m-am baricadat în casă de frigul ce zace afară și de ploaia sâcâitoare. Asta e. Nu am promovat examenul maturității. Biologia nu ține cu mine. Cuvintele alea pompoase și științifice mi-au dat bătăi de cap și în prima și în a doua sesiune. Găsirea unui job pe placul meu e la fel de grea și cu diplomă și fără. Pe angajator îl interesează experiența ta, chiar dacă  în diploma de bacalaureat nu se vede. Pentru un job în IT, diploma de bacalaureat e practic inutilă. Ce legătură are biologia cu o placă video, de exemplu? Niciuna. Ăsta e sistemul de învățământ iar Ministerul crede că dacă ești la profil de mate-info, biologia, chimia sau fizica ajută enorm într-o carieră de programator sau în general, carieră în domeniul IT. Dar nu mai blamez pe nimeni că îmi săriți în cap. Până la anul am destul timp să memorez ca un papagal verde, toate cuvintele alea pompoase și enervante. Planuri pe toamnă am, dar asta voi discuta într-un alt articol.

Azi vă las în compania acestei trupe, Bastille. Pun 3 melodii, iar dacă vă plac, căutați albumul. Mie îmi plac la nebunie și nu mă satur să-i ascult. :D

















Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

7 comentarii

Scrie un comentariu
Dani
Autor
4 septembrie 2013 la 01:33 delete

exista bac si la info.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 01:42 delete

Da! Dar nu am dat. De ce? Era să îmi pierd dracu vederea în interfața MS DOS în C++... Am detestat acel program și acea interfață încât aveam dureri crunte de cap după orele de curs. Am ales biologia, varianta mai ușoară, dar nu cea mai ușoară, ci mai puțin cruntă. :)

Eu vreau să lucrez ca programator web. Am învățat doar HTML la liceu, ceea ce știam deja. CSS și ceva Javascript am învățat de acasă. În câteva săptămâni mă apuc de SEO. În concluzie, școala îți oferă o educație minimă dar nu prea utilă pentru viață. Școala te învață să te orientezi, dar nu te îndrumă spre o carieră. Nu în România. Asta e opinia mea și o susțin!

Vreau să lucrez ceva ce îmi place și programarea web îmi place de mult timp. Diploma de bacalaureat e 0. Angajatorul cere experiență, dar eu de abia am absolvit liceul. Nu îl interesează experiența la domiciliu, personală. Îl interesează experiența în cadrul unor firme. Penibil. Un șut în fund e un pas înainte. Voi trece peste acest impas foarte rapid și ușor. Shit happens! :D

Răspunde
avatar
Pustanu
Autor
4 septembrie 2013 la 02:23 delete

TRb sa fi kretin sa nu iei bacul

Răspunde
avatar
Dani
Autor
4 septembrie 2013 la 17:08 delete

Esti irecuperabil :(

Răspunde
avatar
Dani
Autor
4 septembrie 2013 la 21:57 delete

Normal ca nu ai fost criticat vreodata in viata ta pe blogul tau pt ca imediat le stergi comentariile..esti un dragut

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 22:42 delete

Nici nu știu cui să mă adresez. Dani, Cristi sau Puștanu? 3 nume pe același IP. În primul rând, fii atent la detalii pentru că există un mesaj deasupra căsuței unde scrii comentariul în care spune ceva de bunul simț. Aseară mi-ai criticat felul meu de exprimare și complexitatea ideilor. După ți-ai schimbat numele și mă susțineai. Scriai sub orice critică, probabil felul tău de a fi în general. Și ți-am atras atenția cu sindromul K, iar tu m-ai înjurat. Cum să aprob astfel de comentarii scrise de un frustrat cu 3 nume și același IP? Blogul e vizitat de oameni care dețin o cultură generală și o inteligență cu mult peste creierul tău subdezvoltat și nu tolerez ca un țânc să înjure și să-și bage pentru că nu are ce face. Accept critici, dar nu jigniri. E o diferență! Acum te bag la blacklist. (dar te las să ai ultimul cuvânt, însă fără înjurături, ok?) :)

Răspunde
avatar
Dani
Autor
5 septembrie 2013 la 23:02 delete

baga-ma la blacklist

Răspunde
avatar

Recent Articles