Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Săptămâna asta o ascult pe Sara Bareilles

luni, septembrie 16, 2013

Știți că mie îmi place muzica foarte mult așa că m-am gândit ca în fiecare săptămână, într-o zi oarecare, nu una fixă, să îmi împărtășesc cu voi un artist preferat pe care îl ascult în acea săptămână. Ultima oară am scris despre Bastille, o trupă britanică ce îmi părea franceză după denumire. 

Sara Bareilles ascult săptămâna asta. E o cântăreață de origine americană care m-a cucerit cu vocea ei. Abordează genurile muzicale: pop rock, piano rock. Noua ei melodie numită "Brave" m-a făcut să îi caut noul album unde se afla și melodia asta. Albumul se numește "The Blessed Unrest" și a fost lansat chiar anul ăsta. Vocea ei e atât de relaxată și ritmul melodiilor e foarte plăcut. Un artist de muzică ușoară, perfect pentru a-ți crea momente de liniște. Mă simt bine când o ascult. Sper să vă placă și vouă.





Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :) 

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
Iustina
Autor
17 septembrie 2013 la 18:16 delete

Are o voce frumoasa, plina. E genul de "muzica pentru CD-urile de drum lung", pentru mine :)
Merci de recomandare!

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
17 septembrie 2013 la 19:18 delete

Cu plăcere, Iustina! :)

Răspunde
avatar

Recent Articles