Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Către administratorii grupurilor blogosferice

sâmbătă, septembrie 28, 2013
Aseară am primit zeci de e-mailuri unul după altul, de la diferite persoane în care își etalau sutele de euro sau miile de lei ca niște cocalari, lăudându-se cu câștigul de pe urma serviciului "revoluționar" vivaSMS. Am ajuns într-un punct când spun: -Gata! Până aici! Deja prostia predomină! Oameni buni. Eu mă declar blogger. În calitate de blogger vreau în mă-sa să am parte de bloggeri prin comunități, nu de cocalari. Vreau să primesc pe e-mail, notificări în legătură cu articolele unor bloggeri talentați, care au ce scrie. Vreau să am ce vedea prin grupurile blogosferice.

Nu sunt singurul sătul de treaba asta.
Spanac a făcut antireclamă aseară într-un articol
Cristian Iosub a venit și cu dovezi într-un articol mai vechi, legat de treaba asta cu vivaSMS.
Alexandra a scris pe blogul ei despre invazia fotografiilor cu bancnote .
Doru Șupeală a scris și el despre păcălicii de la vivaSMS.
Deci nu aberez și nu visez.

Ăștia fac parte din categoria a 2-a de care vă spuneam într-un articol precedent legat de viitorul blogosferei, o întrebare pusă într-un interviu. Mă enervează că insistă în prostie și își etalează banii, probabil salariul și spun că au câștigat prin vivaSMS. Și ca nu cumva să îmi comentați legat de vivaSMS, cum că chiar plătește că nici de-al dracu' nu voi aproba astfel de comentarii. Prin comentarii vă faceți rost de referrali imaginari. :)) Nu promovez acest rahat de serviciu. E părerea mea. Cine nu o respectă să se caute de bun simț. Într-o societate civilizată, orice opinie trebuie respectată. Dar nu, vine un individ și îmi spune că poate îmi schimb eu părerea despre acest serviciu, această comunitate (de 2 lei) și că voi deveni unul ca ei. Ete că nu am să fac asta.

Înțeleg administratorii grupurilor blogosferice că oferă dreptul la exprimare, însă ceea ce fac ăștia cu vivaSMS nu e exprimare, e spam total! Unul sau altul va zice: -Dar ieși mă afară din grup dacă nu-ți convine! Păi eu sunt blogger, tu ești cocalar. Eu postez lucruri pe care le consider interesante. Tu postezi rahaturi. Tu nu îți etalezi un procent din inteligență, ci unul din prostie. Din cauza ta, alții pot vedea aceste mesaje legate de serviciul ăsta și își dau naibii demisia de la serviciu că "au găsit fericirea". 
Un lucru nu înțeleg afiliații vivaSMS. Sunteți produseeeee pentru conducătorii vivaSMS. Voi nu câștigați bani! Voi generați bani! Nu vouă. Lor! Mai lăsați reclamele astea tâmpite. Pe bune, e insistent ce faceți voi.
Eu am avut contul de Facebook suspendat de 3 ori și am aflat că m-au raportat niște mielușei ce nu au tupeul să se exprime. Dar pe ăștia cu vivaSMS, ai naibii ei dacă sunt raportați. 

Dragi administratori de grupuri blogosferice. Facem blogging sau ne lăudăm ca niște cocalari cu poze cu bani? Dacă ne lăudăm în continuare, bine de știut. Mă voi duce la o reprezentanță Ferrari și am să port o pancartă mare: -Cu banii câștigați de vivaSMS mi-am  luat o căruță de Ferrari. Apoi, o share-uiesc pe Facebook, nu de alta dar să fac și eu reclamă, nu? Glumesc, evident. Nu mi-aș pierde astfel timpul și în plus nu am o reprezentanță Ferrari în oraș. :))


sursa foto: wallbase.cc

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

18 comentarii

Scrie un comentariu
Blogsferatu
Autor
28 septembrie 2013 la 12:55 delete

Bravo, ca si eu m-am saturat de viva aia. Trebuia cineva sa scrie si asta.

Răspunde
avatar
spanac
Autor
28 septembrie 2013 la 12:59 delete

ei nu-s raportati. de 2 zile numa asta fac. vanatoare de vivasms. unde vad raportez si la admin si la facebook, pentru frauda. sa se mai duca dracului!

Răspunde
avatar
Anonim
Autor
28 septembrie 2013 la 13:05 delete

Susţin! :D Am scris şi eu acum câteva zile pe tema asta. M-am săturat de imaginile lor cu bancnote şi mesaje stupide.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
28 septembrie 2013 la 13:09 delete

Deja e enervant. Mai am puțin și îi visez p-ăștia noaptea.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
28 septembrie 2013 la 13:10 delete

Păi și totuși dacă raportezi la admin, nu se întâmplă nimic?? Adică nu își au un punct de vedere. E spam, coane.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
28 septembrie 2013 la 13:11 delete

Hihi! Mă bucur că mă susții. Sper să scăpăm de ei rapid. Sunt sătul de ei. Mai sătul decât balivernele politicienilor. :))

Răspunde
avatar
28 septembrie 2013 la 18:47 delete

Am scris și eu un articol despre păcălicii ăștia.
http://dorusupeala.ro/o-noua-mizerie-tip-caritas-vivasms/

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
28 septembrie 2013 la 18:52 delete

Interesant articol! Acum îl adaug în articol să vadă lumea că nu sunt singurul cu astfel de păreri.

Răspunde
avatar
Anonim
Autor
29 septembrie 2013 la 12:42 delete

Big Like!
Am vazut reclamele pe fiecare grup... dar nu m-a interesat sa vad despre ce e vorba. Tot ce implica sintagma "fa bani pe net doar prin...", pentru mine, reprezinta un rahat.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
29 septembrie 2013 la 12:51 delete

De acord. Însă, integrarea lor în categoria "rahat" e doar varianta blândă. :))

Răspunde
avatar
Bucur
Autor
29 septembrie 2013 la 21:10 delete

Inseamna ca a inceput show-ul calumea :)) bravo la asa ceva nu e posibil... un minus din partea mea pentru ei.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
29 septembrie 2013 la 21:13 delete

A început show-ul de muuuult timp. :)) Adică nu chiar atât de mult timp, dar sunt atât de enervante reclamele încât parcă ar fi de mult timp prezente...

Răspunde
avatar
Buculesei
Autor
20 octombrie 2013 la 20:30 delete

Desi am cont pe VivaSMS nu am facut deloc reclama ..... nici macar nu primesc sms-uri de la ei ... e magarie curata ... o porcarie .... HUOOO

Răspunde
avatar
Buculesei
Autor
20 octombrie 2013 la 20:52 delete

si apropo sunt inregistrat la ei de vreo 4 luni .... :|

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
20 octombrie 2013 la 20:54 delete

Eu de vreo 2 luni și nimic... Dă-i naibii cu tot cu prostia lor... Nu-i suport.

Răspunde
avatar
Dan
Autor
22 octombrie 2013 la 19:18 delete

Trebuia sa se imputa pana la urma si cu VS.Nici numele nu merita sa le pomenesc.Toti se lauda cu extra mega castiguri de la ei insa daca ii scuturi nu cad nici paduchi.Gata fratilor, se termina cu colectatul numerelor de telefon.Gata,fraierii creduli incep sa maraie si mai e putin pana toti vor recunoaste adevarul despre VS.
Eu ,inca de la inceput ,am atras atentia pe forumuri insa mereu mi se stergeau postarile.
Scris pe repezeala.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 octombrie 2013 la 19:50 delete

Mda... Pe forum-uri ești condiționat din cauza regulilor sau a moderatorilor care țin cu acest serviciu. Pe bloguri nu ești condiționat de nimeni, fiind blog personal. De aia am și scris. E un avantaj.

Răspunde
avatar

Recent Articles