Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Weekend! Vrei film bun? Grown Ups 2, o comedie perfectă!

vineri, septembrie 13, 2013

Ăsta-i primul articol scris pe noul blog, așa că voi începe prin a recomanda un film foarte fain de comedie, numa' bun de vizionat alături de familie, de preferat în weekend (că atunci vă relaxați) sau în timpul săptămânii, să vă detașați de stresul de la serviciu, nu?

Grown Ups 2, e un film de comedie cu actori foarte cunoscuți și de altfel, profesioniști. Cine nu a văzut cel puțin un film cu Adam Sandler, Chris Rock, Salma Hayek, Kevin James și alții? Pentru cei care au văzut prima parte apărută acum 3 ani, juca și Rob Schneider, însă aici lipsește. De ce? Nu am habar. 

Nu sunt bun la recenzii pentru filme dar am să încep prin a spune că pe durata filmului ai parte de distracție adevărată la nivel de... adult. Asta nu înseamnă că e vorba de sex sau ceva, ci o distracție mai nebunească ca în vremurile vechi. Așa cum îi știm noi pe actori, mai bădărani și mai exagerați când vine vorba de poante, aa avem și aici, dar la un alt nivel.

Ce nu îmi place la filmul ăsta? Momentele SF cum ar fi: te iau de gât și te arunc 50 de metri că na, eu am 2 metri și ceva înălțime, deci "am energie". Noroc că sunt vreo 2-3 astfel de momente pe toată durata filmului. Nu am să stric frumusețea filmului în ciuda notei mici de pe IMDB de 5,2, așa că am să vă las descrierea filmului preluată de pe Cinemagia.ro :)

După ce şi-a mutat familia în oraşul natal, ca să fie împreună cu prietenii lui şi copiii acestora, Lenny (Adam Sandler), descoperă că nu e mare diferenţă între foştii şi actualii bădărani, între şoferii schizoizi de autobuz şi poliţiştii beţi pe schiuri, sau cei 400 de petrecăreţi mascaţi - peste tot e aceeaşi nebunie!


Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Mikyangel
Autor
13 septembrie 2013 la 17:22 delete

O sa ma uit si eu la film dar trebuie sa caut si prima parte ca nu-mi mai aduc aminte cu ce a fost.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
13 septembrie 2013 la 17:25 delete

Chiar îți recomand să te uiti la amândouă în aceeași zi. Așa faci legătura mult mai bine. :P

Răspunde
avatar
Personale
Autor
14 septembrie 2013 la 08:28 delete

l-am vazut la mall acum vreo doi ani sa fie
mmm, nu e chiar asa hazos
dar pentru weekend merge
Weekend placut

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
14 septembrie 2013 la 11:55 delete

Te referi la primul, nu? Că 2-ul a apărut vara asta. :)

Răspunde
avatar

Recent Articles