Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Câinii maidanezi umblă liberi pe străzi. A cui e vina? (UPDATE: Cont Facebook recuperat)

miercuri, septembrie 04, 2013


Știu că știrea e foarte virală pe internet dar nu mă pot abține să nu îmi exprim și eu punctul de vedere cu privire la acest subiect: Câinii maidanezi.

E crunt ce se întâmplă în țara noastră, oameni buni. Dumnezeu să-l odihnească pe acel micuț de 4 ani sfâșiat de câini. Nu a avut nici o vină micuțul... Nu am căutat multe detalii despre acest caz. Simplul fapt că am auzit știrea în care spunea că un micuț de 4 ani a fost sfâșiat de o haită de câini m-a doborât.

NU ÎMI PASĂ CE CREDEȚI DESPRE CEEA CE VOI SPUNE! E PĂREREA MEA! SUNTEȚI LIBERI SĂ VI LE EXPRIMAȚI CU BUN SIMȚ!

De când cu acest caz, oamenii dau vina pe câini și pe autorități. Oameni buni, ce vină au câinii maidanezi??? Nu înțeleg de ce unii zbiară că toți câinii maidanezi ar trebui să moară în chinuri. E vina câinilor că au fost lăsați pe străzi să supraviețuiască? NU! Vina e strict a autorităților care erau prea preocupate să ne amendeze dacă nu ne sterilizăm câinii sau dacă nu le adunăm "nevoile" de pe aleile parcului. Da! Erau atât de preocupați să amendeze lumea ca să aibă de unde să se mai fure... În timp ce lumea era amendată din motive cretine, câinii maidanezi mișunau pe străzi și atacau oamenii. Și aici e vina câinilor, nu?

De ani de zile se bălmăjește pe la TV că vor face adăposturi de câini pentru toți maidanezii din țară. Există și acum adăposturi de câini dar FOARTE PUȚINE și cei responsabili cu acele adăposturi își bat joc de ei. Până și porcii au mai multă curățenie decât au câinii din adăposturile respective. RUȘINE!

Când un om joacă în picioare un câine, il lovește cu ciocanul în cap de 20-30 de ori (caz mai vechi) sau îi împușcă că au intrat pe petecul lor de teren care nu avea nici porumb plantat nici nimic, lumea sare în sus și acuză rasa umană de sălbăticie.

Când un câine sau o haită de câini sfâșie un om și moare în cele din urmă, RASA UMANĂ care era acuzată de sălbăticie, acuză câinii maidanezi de SĂLBĂTICIE! Wild vs. Wild.

Trebuie să moară oamenii, nenorociților! Trebuie să AVEȚI DOVEZI că maidanezii sfâșie oameni, ca mai apoi să căutați CICĂ soluții pentru scoaterea lor de pe străzile orașelor. ERA DE ÎNȚELES că acești câini maidanezi vor încerca să supraviețuiască cumva. Noi i-am făcut sălbatici, lăsându-i liberi pe străzi și ne mirăm de ce ne mușcă. De plăcere ne mușcă? NU! Sunt înfometați. Tu dacă ai fi câine și nu ai avea ce să mănânci, ai freca menta? Tu ca om, nu ai ce să mănânci și te duci să iei vopseaua de pe butoanele mașinăriilor numite "păcănele".

De ce dați vina pe câini mă? Voi aveți o logică în cap? Cine i-a lăsat pe străzile orașelor? Treaba asta e ca un virus. Lași un mascul și o femelă pe străzi. Se împerechează, fac pui și puii la vremea lor fac pui și tot așa. Și "virusul" evoluează și vă mirați de ce sunt atât de mulți. Dar din nou, autoritățile sunt preocupate să vadă dacă mi-am sterilizat câinele pe care îl țin în CASĂ!

Penibil a fost faptul că primăriile au fost preocupate acum câțiva ani să pună cip-uri la urechile câinilor ca să fie identificați că poate pleacă dintr-un oraș în altul și na... a trecut granița. :)) ATÂT! Pe ei îi interesa ca maidanezii din București să rămână acolo. Dacă cei din Craiova detectează un câine din București să fie nevoiți să îl transfere înapoi la domiciliu. Domiciliul fiind peste tot.

Uităm cât ne ajută câinii în detectarea drogurilor. Fără ei traficul de droguri și alte tipuri de trafic ar fi în mare desfășurare. Nu că nu ar fi că deh, corupția e la modă, dar în cazul celor curați, câinii își fac treaba. Dar veți spune: Păi ăia sunt de rasă. Da mă, sunt de rasă. Așa și? Dacă e maidanez nu e tot patruped? Nu e ființă? Treaba asta cu: Nu vreau să adoptez câine maidanez că nu e de rasă, e RASISM curat. Ca prin anii 60 când albii jucau în picioare negrii, așa și în cazul câinilor. Uităm de câinii care ajută persoanele fără vedere. Uităm de câinii MAIDANEZI chiar, care ne apără în propria curte de vreun nemernic ce încearcă să-ți ia viața. Și totuși, acum câinii sunt de vină. NU! AUTORITĂȚILE! AUTORITĂȚILE ERAU SIGURE CĂ LUCRUL ĂSTA ERA PE CALE SĂ SE ÎNTÂMPLE, dar cui i-a păsat?

Americanii ne-au luat-o înainte! De ceva timp copiam ce vedeam la americani, fix ce nu era util. Acum când avem nevoie de Poliția Animalelor și adăposturi de calitate, nu ne mai luăm după americani. Nu! Acum lumea strigă că vor să fie eutanasiați. Bravo mă! Atunci și oamenii care dau în cap pentru același lucru, mâncarea, să fie eutanasiați, nu? Adică, știm un lucru, nu recidivează acel om. Ne-am construit propria junglă de câini maidanezi și ne mirăm de ce suntem mușcați. Ce naiba...

Ce dracu e cu lumea asta? Țăcănită rău, domne!

UPDATE: Contul Facebook e suspendat. În timp ce distribuiam articolul prin grupurile Facebook, mă trezesc deconectat. Mă conectez și uite ce primesc: AICI. Se pare că Facebook nu îmi respectă opinia scrisă în acest articol. E prima oară când mi se întâmplă asta. Interesant!

UPDATE 2: Am trecut printr-o procedură de recunoaștere a prietenilor prin 5 poze și mi-am schimbat parola. Mi-am recuperat contul! Epaaa!!! Facebook, tot neserios ești!

Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

30 comentarii

Scrie un comentariu
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 16:59 delete

Mulțumesc! Hai să îți zic o bombă. În timp ce distribuiam articolul pe grupurile Facebook, mă trezesc deconectat de pe Facebook. Dau conectare: Cont suspendat!

Răspunde
avatar
Cristi
Autor
4 septembrie 2013 la 17:01 delete

Nu am stat sa-ti citesc tot articolul, nu are rost. M-am oprit cand ai inceput sa aberezi cum ca ei musca de foame. Nu cois, nu musca de foame, chiar au ce manca pentru ca mereu se gaseste o baba sau altcineva sa le dea de mancare. Ei musca pentru ca asa vrea pula lor, reactii random si imprevizibile.

Răspunde
avatar
gouttedereve
Autor
4 septembrie 2013 la 17:03 delete

Doar pentru că ai postat asta?! M-ar mira, totuşi... Chiar dacă, în ultimul timp, nu mă mai miră nimic, la FB. Violenţa şi ura sunt mari consumatoare de energie, probabil ai primit nişte raportari ca spam... Stupidity rules! Sincer, îmi pare rău... Ştiu cum e.

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 17:05 delete

Ceea ce se întâmplă este 100% vina oamenilor de rând și a autorităților. Trebuie să recunoști că oamenii ăia care tot susțin că un câine e așa și pe dincolo, și care le dau de mâncare, sunt cei care au adus situația în stadiul acesta. DAcă vrei să protejezi câinele de pe stradă, atunci ia-l acasă și nu-l lăsa să umble haimana. Mi se pare corect.
Dar dacă un câine stă pe stradă ani de zile, apoi e luat în așa-zisele adăposturi și nimeni nu-l adoptă sau revendică, atunci ar trebui eutanasiați.
Ador câinii, crede-mă. Am avut câini și i-am iubit pe toți și n-aș fi vrut să văd că se ajunge în situația asta, dar s-a ajuns. E trist ce se întâmplă.
Hinghierii ia câinii după străzi, pretind că-i duc în adăposturi, ca să ia bani pentru ei, apoi îi eliberează și banii rămân în buzunarele lor. Iar faptul că haitele de câini au ajuns să bântuie străzile ne-au adus în acest punct tragic.
Nici nu-mi pot imagina prin ce a trecut bietul copil. E, pur și simplu, îngrozitor. Mi se ridică pielea pe mâini la gândul ăsta.
Și eu am o haită de câini în cartier care latră după mașini și se ia după oamenii care-și scot câinii la plimbări. Ajungi să trăiești cu teama că, într-o zi, haita aia de câini o să o ia razna și o să te fac praf în fața blocului. Nu suport să văd animale moarte. Nici pe stradă - mai ales când sunt cu taică-meu cu mașina și văd că ne iese un câine în față, îi zic să oprească sau să încetinească sau să claxoneze ca să-l evite - și nici în altă parte.
Dar lucrurile deja au scăpat de sub control...
Iar câinii care ajută lumea, despre care ai spus în articol, sunt dresați expres pentru asta, nu contează că e maidanez sau câine de rasă. Sunt luați de mici și formați pentru aceste lucruri. Ori, câinii care împânzesc străzile în clipa de față sunt scăpați de sub orice control și deja ajunși la maturitate...

În orice caz, îți respect opinia și sunt de acord cu tine. Nu câinii sunt de vină, ci oamenii, pentru că acționează cu inconștiență. Din nefericire.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:05 delete

Motivul cică e tentativă de phising. Acum pun link către poză, la sfârșitul articolului.

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 17:06 delete

ar trebui eutanasiat*
(scuze, viteza :D )

Răspunde
avatar
gouttedereve
Autor
4 septembrie 2013 la 17:07 delete

Nu, serios, eu abia mi-am făcut cont pe Fb...Am doua blocate! Iar acum... Nu mai cer prietenii, nu mai trimit nimic, nu mai fac nimic! Si tot mă aştept să-l pierd - oricand si pe asta! S-au prostit rau, au niste reguli demne de paranoia, nu mai e bun de nimic. I-am ratat zilele înfloritoare..

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:07 delete

Ai dreptate! Ok, îi eutanasiezi pe cei care au un comportament iremediabil că na, așa au ei pe creier. Cu puii ce facem? Îi omorâm așa aiurea? E deja campanie care susține eutanasierea lor. Eu am zis că nu susțin și am argumentat iar acum m-am trezit cu contul de FB suspendat. Hell yeah!

Mulțumesc pentru comentariu!

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:09 delete

Nasol. La mine e prima oară și am contul de ani de zile...

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 17:10 delete

Nu, cu puii nu. Cum am spus, puii pot fi folositori, dacă sunt dresați de mici. :D
Mda... oameni cretini, poftim. Nu suportă că ai o părere diferită și încearcă să se răzbune cum pot... deja îmi e silă...
Unii spun că ar omorî toți câinii, doar așa pentru că ar putea. Nu sunt de acord cu asta. Adică, nu aș putea să fac așa ceva. N-aș putea să mă duc la un câine și să-i crăp capul, doar pt că mi s-a năzărit mie. Cum spuneam, iubesc animalele, dar dacă s-ar întâmpla vreodată să merg pe stradă și să fiu atacată de un câine, Doamne ferește, și dacă aș avea ceva la mine cu care să mă apăr, da, poate că aș riposta și eu...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:11 delete

Stai liniștită! :) Eu mă țin la comentariile cu injurii să le trimit la gunoi. Se pare că lumea nu prea citește ce trebuie. Specific încă de la început să se folosească bunul simț și ei își bagă și își fac.. Ei bine, good luck lor. :))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:12 delete

Păi și e perfect normal să ripostezi. De acord cu tine! :)

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 17:13 delete

Mda, probabil că încă sunt cuprinși de febră SAU... așa sunt ei în majoritatea timpului. Recunosc că aseară și eu m-am aprins nițel... dar mna... se mai întâmplă.
Acum privesc situația într-un fel mai calm și cumva mai clar. Este nevoie de o lege care să protejeze câinii fără stăpân, dar și pe oameni de aceștia.

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 17:14 delete

Vezi că ți-am dat friend request pe facebook :D
(nu știu care-i treaba cu contul suspendat, adică... cât te ține =)) )

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:15 delete

Tot ce e posibil. Țara asta și cetățenii ei mă surprind în fiecare secundă prin faptele lor... E ca un serial mai lung decât "Tânăr și neliniștit".

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:16 delete

Nu știuuu. E prima oară când o pățesc. :)) Nu îmi spune nimic. E o procedură de securitate care mă pune să recunosc prietenii din poze dar spune că a trecut o oră sau ceva de genul. :)) Și eu intrasem de 5 minute pe procedura asta.

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 17:17 delete

holy moly, idk wtf you are talking about =))))))))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:18 delete

Mda... Și eu sunt uimit =))

Răspunde
avatar
gouttedereve
Autor
4 septembrie 2013 la 17:31 delete

Ştiu, am citit mult despre asta în urmă cu câteva luni. Pur şi simplu, nu mai funcţionează ca înainte, totul e limitat la un număr de, chiar şi mesajele. Blochează pe rupte...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:33 delete

Merge acum! Am trecut printr-o procedură de securitate ce presupunea recunoașterea a 5 prieteni prin poze și după mi-am introdus o parolă nouă. Sunt și restricții dar nu am dat de ele până acum.

Răspunde
avatar
spanac
Autor
4 septembrie 2013 la 17:38 delete

na bun si care e solutia ta?
sa omoram oamenii?
ca n-o sa ia nimeni un caine de pe strada.
nici ala care l-a lasat acum 20j de ani pe strazi, nici ala care nu vrea caine. cunosc cazuri in care cineva avea 5 caini de pe strada. 5 ma. in apartament cu 3 camere.
si iesea afara cu ei pe rand, in lesa. asa da.
dar nu te duci tu pulica de oa ong, scoti 100 de caini ca deh, ii duci la tara sa-ti pazeasca oile, si le dai drumul in alt cartier.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 septembrie 2013 la 17:45 delete

Soluția e să ne luăm după americani când trebuie. Acum nu ne mai luăm după ei cu adăposturile și Poliția Animalelor, dar Mc Donalds am băgat rapid și toate fast-food-urile pământului.
Vina e a omului. Îl lăsăm pe străzi și după: Vaiii, a ucis un copil! Păi cum dracu dacă tu îl lași liber.. Ce ai vrea să mănânce? Frunze de mentă?
Soluții există dar nu să le iei viața din cauză că oamenii sunt incapabili să oprească niște lucruri.

Răspunde
avatar
Nakayama
Autor
8 septembrie 2013 la 17:17 delete

salvati lumea sa mearga pe strada linistiti nu ne intereseaza ce faceti cu haitele decit sa nu fie pe strazi atit

Răspunde
avatar
Nakayama
Autor
8 septembrie 2013 la 17:24 delete

Dar dacai baga in tarcuri adica la puscarie pe viata ie mai BINE?Tu nu vezi ca nai suflet baiatule nici ptr.oameni nici ptr.animale trezestete sau dormi de cind teai nascuT?Un ciine are nevoie de plimbare afectiune asa ca
solutii nu prea mai sint decit sa luam care iubim cite unu acasa da sal ingrijim pina moare si restul omoriti ca oricum vor muri in tarcuri asa ca
cum o dai tot vor muri din aia care nu vor fi adoptati dar decit sa moara oameni
ie
omenesc baiete ✌te pup si mas bucura sati revi cit mai curind ceau

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
8 septembrie 2013 la 18:16 delete

Nu am suflet? Daca nu aveam suflet eram pro eutanasierii. Dar nu sunt. Daca tinem cainii pe strada ii chinuim dar si oamenii sunt supusi unor pericole. Asa ca tinerea lor in adaposturi e cea mai buna solutie pentru a gasi afectiune prin procedeul numit adoptie. Eu sunt trezit la realitate. Tu in schimb, nu.

Răspunde
avatar

Recent Articles