Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Particip la SuperBlog. Hai și tu!

vineri, septembrie 27, 2013
În aproape 2 ani de blogging, e pentru prima oară când aud de această competiție anuală destinată bloggerilor numită SuperBlog. Nu știu unde mi-a fost mintea dar nu am auzit, nu am văzut. Înscrierile au început pentru cea de-a 7-a ediție încă de pe 1 septembrie, dacă nu mă înșel. M-am gândit în privința înscrierii până am uitat. Aseară, printre blogurile pe care le frecventez, am observat că s-au înscris la această competiție și m-a determinat și pe mine să mă înscriu astăzi.




Pentru mine e prima competiție serioasă la care particip în calitate de blogger. E o provocare pentru mine. Îmi place să concurez, să cunosc noi oameni, să socializez. Competiția asta e pefectă pentru mine. Sper să nu mă dezamăgesc. Din câte am văzut prin informațiile concursului sunt mai multe teme abordate în acest concurs printre care și preferata mea, IT. Juriul va pune accent pe umor, pe exprimare, pe scrierea corectă în limba română, deci lucruri absolut normale într-o competiție serioasă. Sper să nu dau greș când vine vorba de gramatica limbii române.

Ce pot să zic decât că le urez succes și celorlalți bloggeri care s-au înscris. Aseară numărul lor era pe undeva la 177 de bloggeri înscriși. Astăzi cred că sunt mai mulți. Înscrierile sunt încă deschise până luni inclusiv, așa că aveți timp să vă înscrieți, zic eu.

Pentru înscriere, click AICI



sursa foto: super-blog.eu

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Unknown
Autor
1 octombrie 2013 la 02:49 delete

Bun venit in SuperBlog! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie! Sa ne citim cu bine! :)

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
1 octombrie 2013 la 08:25 delete

Mulțumesc! Să fie! :)

Răspunde
avatar

Recent Articles