Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

[Download] Android 2.3.6 pentru Galaxy Gio

luni, martie 26, 2012
Actualizează-ți sistemul Android la Gingerbread 2.3.6...Acum ceva timp ați văzut un tutorial+fișiere de download pentru Galaxy Gio...Acela era Android 2.3.4 cu instalare prin Odin...
Acum am la dispoziție unul mai nou, și anume Android 2.3.6...Ce e nou?
Păi un alt screen locker, niște mici efecte pe aici pe acolo...mai degrabă schimbare la design nu e deosebită deloc...Însă am sesizat o oarecare performanță mărită la această versiune de Android...Memoria RAM nu este așa de mult utilizată ca la 2.3.4...merge mai smooth, e mai fresh :)

Astăzi l-am instalat și eu și m-am decis să vi-l shareuiesc și vouă...Merită instalat și testat...Îl am de câteva ore și sunt mulțumit de el...

Câteva observații cu privire la instalare!
Această arhivă conține 3 fișiere( Giov1.0.ops, Odin și un fișier cu un nume al naiba de mare :) )

Se respectă pașii exact ca la instalarea versiunii 2.3.4( vezi tutorial )
Singura schimbare este că trebuie să bifăm One Package aflat în stânga apoi fișierul S5660XXKTF_S5660DBTKT1_S5660XXKT4_HOME.tar.md5 va trebui adăugat în câmpul One Package.
Sper că ați înțeles ce am zis, dacă aveți întrebări sa nelămuriri le puteți pune aici...
Succes!




parolă arhivă: edys0n.blogspot.com







Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

8 comentarii

Scrie un comentariu
Ahusar
Autor
13 aprilie 2012 la 19:28 delete

Invalid securityToken.

Error 403 cand incerc sa descarc Galaxy Gio Android 2.3.6

Răspunde
avatar
Denisse
Autor
30 aprilie 2012 la 18:41 delete

Daca il instalez peste 2.3.3 o sa mi se stearga datele,poze etc ?

Răspunde
avatar
Edyson
Autor
1 mai 2012 la 21:37 delete

Nu garantez că nu se vor șterge pozele, datele etc.Cel mai bine e să faci un backup la card pe calculator!

Eu când am instalat peste 2.3.3 sau 2.3.4 nu am pierdut nimic.

Răspunde
avatar
Anonymous
Autor
26 iunie 2012 la 02:07 delete

as incerca si eu noul android 2.3.6 dar singur nu ma mai bag k am facut o magarie si nu mai imi trb a 2-a oara .. doar dak ma poti ajuta la telefon sau pe messenger ar fi oke ... my_phone_live

Răspunde
avatar
4 septembrie 2012 la 02:08 delete

am si eu o intrebare cum pot reveni de la 2.3.6 la 2.3.4 la galaxy gio

Răspunde
avatar
Edyson
Autor
7 septembrie 2012 la 18:00 delete

@Biclea Catalin

Poti sa instalezi 2.3.4.Il ai disponibil la mine pe blog!

http://ro-eddie.blogspot.ro/2012/03/tutorial-instalare-android-234-pe.html

Răspunde
avatar
Anonymous
Autor
13 decembrie 2012 la 01:10 delete

eu am android 4.0 dar vreau sa il schimb pe acesta ca ICS are multe defecte (nu filmeaza, nu bluetooth, nu comanda vocala, aplicatiile se mai inchid) si am mai incercat sa fac eu dar nu am reusit , ma poti ajuta (id-ul meu este c_marian98)plz ajuta-ma

Răspunde
avatar

Recent Articles