Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Mama lui de net! Viteza melcului cu stabilitatea bețivului.

miercuri, mai 08, 2013
De câteva zile, internetul mă bate la cap...De aceea, sesizez ceva dureri de cap ( dăhh? ). Nu internetul ca serviciu, ci ca provider de internet. Mda...Din păcate, sau din fericire, plătesc puțin la internet...însă viteza e de tot rahatul și stabilitatea ca de bețiv așa cum am zis și în titlu. Adică? Adică..bețivul bea de nu mai poate sta într-un crac...și cade până la urmă..Așa și netul meu. După ce că nu funcționează rapid...apăi și când funcționează se duce naiba.




Se știe de ceva timp, că țara noastră ocupă un loc fruntaș în topul mondial când vine vorba de viteza la internet. Mă întreb, topul cu cele mai stabile conexiuni nu există? Hai, mai treacă meargă de la mine...viteză mică...dar frate...e soare afară și netul funcționează pe porție? Acum merge, peste 1 min cade, peste 5 minute revine și peste 1 minut cade... Ce-i drept, de 2 zile funcționează normal fără întreruperi...

Eu am internet de la Romtelecom acum...Am avut și de la RDS și pot spune că amândouă companiile sunt nesimțite când vine vorba de sesizarea unei defecțiuni de la SERVERUL LOR nu de la calculatorul meu. Mi s-a întâmplat într-o zi când aveam RDS, să am probleme cu netul...A sunat tata, și femeia aia spune că Windows-ul e de vină și nu netul...Întreabă de firewall de alea alea și totul era ok. Deși totul era ok, cum săraca femeie, probabil blondă a zis, o ținea sus și tare că sistemul meu de operare e buba și că ei totuși sunt perfecți. În momentul de față, folosesc un Windows 7 instalat de câteva luni bune...și umblu serios prin el nu stau doar pe Facebook :)). Am achiziționat anul trecut în iulie un laptop și dacă era să nu încerc noul sistem de operare numit Windows 8, probabil aveam W7 de 1 an :)). Țin minte că pe vremea lui Vista, m-a ținut 2 ani, fără reformatare....am rămas uimit..În fine.

Se pare că Romtelecom are o tehnică idioată de a respecta cât de cât sesizările clienților. Adică? Păi...dacă îți pică internetul, cică să întri la ei pe Facebook pe pagină, să dai un like ( deși nu merită ) și să îți spui problema pe forumul implementat împreună cu codul de client. Păi mama lui! Eu de unde să îți mai scriu băi companie adormită dacă nu am internet? Să mă duc prin vecini? 

Pică netul predominant în weekend!
Acum câteva luni, Romtelecom avea ce avea cu mine de cum se făcea de netul cădea doar în weekend. Ce e în weekend? Liber pentru angajații de pe teren. Adică...degeaba suni sâmbăta la ei să le spui că a picat netul de pe sârmă că ei vin luni să ți-l pună la loc, evident dacă își scriu un memo pe undeva...Dacă nu, ciuciu.

O altă măscărie mai e Internetul pe zonă. Adică eu fiind din Severin, e o altă infrastrucutră, deci net pe măsură cu viteză mai mică. Muntenii de prin București, au net pe fibră în mama lor, că de...acolo e infrastructură...iar din câte știu..prețul nu diferă...

În Germania de exemplu, am zărit acum ceva timp, că s-a implementat o lege dură pentru furnizorii de internet care își bat joc. Adică, dacă furnizorul nu oferă serviciile conform contractului, clientul are dreptul să îi ceară un fel de despăgubire pentru perioada în care nu a avut internet. La noi, dacă vrei să reziliezi contractul, tot tu, clientul nemulțumit trebuie să plătești un rahat de taxă că întrerupi contractul. Aha...Serios? Păi cum naiba să plătesc tot eu când în 365 de zile, adică 1 an din contract doar 300 de zile am beneficiat de servicii. Tot eu să plătesc că Romtelecom își bate joc? Ete na...Țară bătută în cap...


Na că m-am descărcat în draci în acest articol. Voi sunteți mulțumiți de serviciile de Internet ale companiilor românești?


Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

9 comentarii

Scrie un comentariu
8 mai 2013 la 17:31 delete

Am Romtelecom, dar niciodata nu am avut probleme.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
8 mai 2013 la 17:32 delete

Niciodată? Dar nu te supăra, cât timp stai pe Internet pe zi? 30 de minute, 1 oră? E prima oară când văd că cineva e mulțumit...Hai că m-ai făcut curios!

Răspunde
avatar
8 mai 2013 la 17:45 delete

Prietene, stau vreo 8-9 ore pe zi, poate si mai mult cand am ceva important.

Răspunde
avatar
Pishky
Autor
8 mai 2013 la 17:50 delete

No.. la mine Romtelecomul a început să reacționeze imediat în urma sesizărilor mele după ce le-am reclamat niște angajați și au fost sancționați.
Nici netu meu nu e bun.. și nu am cel mai ieftin abonament... bine.. acum într-adevăr cu cât abonamentul e mai ieftin cu atât viteza e mai proastă și asta e normal.. nu e normal și ca stabilitatea lui să fie deplorabilă.
Dar în rest.. când nu merge prost.. merge foarte bine netul meu :))

Răspunde
avatar
VasilanMihai
Autor
8 mai 2013 la 21:17 delete

Of course ^.^ 16MB/8MB
Erdeesh! :))

"amândouă companiile sunt nesimțite când vine vorba de sesizarea unei defecțiuni de la SERVERUL LOR nu de la calculatorul meu"

Eu nu am avut probleme, mereu au venit sa vada care e problema ^^

Răspunde
avatar
Yamasha
Autor
9 mai 2013 la 13:04 delete

inainte am avut UPC, mergea bine, dar era banda mica, apoi am trecut pe RDS si de cativa ani de zile merge perfect, nu stiu daca a picat o zi adunat internetul...
si stau multe, multe ore pe net.

Răspunde
avatar
Yamasha
Autor
9 mai 2013 la 13:05 delete

apropo de studii, nu mai suntem nici macar in top 10: http://blog.chestiiutile.com/tehnologie/provider/romania-iese-din-top.html

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
9 mai 2013 la 19:23 delete

Păi na...Ai avut noroc cu operatorii...Eu am avut ghinionul să întâlnesc blonde...și ce mai blonde :)) La mine se mai întâmpla să vină mâine și ei veneau de fapt poimâine...Sau dacă internetul mergea când veneau ei...nu mai făceau nimic...Nu verificau nici măcar cutia de distribuție de la stâlp...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
9 mai 2013 la 19:24 delete

Nu știu cum e cu UPC, pentru că la mine în oraș nu e...Asta din câte știu și din câte văd...nu am zărit vreo mașină de-alor prin oraș.

Răspunde
avatar

Recent Articles