Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vreme neobişnuită şi lipsă de inspiraţie

miercuri, ianuarie 15, 2014

Suntem în luna ianuarie, anul 2014. Calendaristic e iarna, dar e neobişnuit de cald. Zilele trecute a fost soare, aer curat şi atmosfera ca de primăvară. Ghioceii înfloresc, deşi nu-i încă vremea lor. Am văzut la TV cum cei bătrăni din zona rurală erau uimiţi de vremea asta. N-au mai văzut aşa ceva. Sincer, nici eu nu am întâlnit o iarnă călduroasă. Îmi aduc aminte iernile grele, dar nu-mi aduc aminte de vreo iarnă în care să fie temperaturi de primăvară... E ciudat, nu?

În anii trecuţi, oamenii de ştiinţă vorbeau de încălzirea globală. Ei bine, astăzi am aflat de la ştiri, că prin anul 2020, clima din Europa va fi ca cea din Siberia. Păi, în cazul ăsta sună destul de nasol. Ar însemna ger şi temperaturi polare. Cam aşa e acum şi prin New York. Frig, nămeţi şi drumuri blocate. O iarnă neaşteptat de dură pentru locuitorii New York-ului. Mă sperie vremea asta... Natura asta... cu puterile ei neobişnuite şi necunoscute pe deplin, de noi, locuitorii planetei ăsteia. 

Acum, stau şi tastez în acest articol cu o lipsă de inspiraţie... Scriu de plăcere, dar nimic relevant. Aş vrea să mă hrănesc cu inspiraţie... Dimineaţa la micul dejun să mănânc inspiraţie şi după să beau inspiraţie ca să-mi hidratez gândurile. Ce aiurea mă simt acum. Probabil, datorită ploii dese şi mărunte de acum, ce udă străzile oraşului..

Aseară v-am întrebat pe voi, cititorii blogului, ce subiecte aţi dori să abordez în viitoarele articole. Cineva mi-a răspuns şi mi-a dat o idee foarte interesantă. Ameţit fiind, la fel ca acum, am dus o muncă de lămurire asupra unui singur cuvânt. Până la urmă am înţeles, iar acum mă gândesc (cu greu), cum aş interpreta acel subiect... E ceva de gândit, cred eu. Care e sugestia? Cum ar arăta viitorul dacă blogul tău (după ce ai muri) ar fi scris de o hologramă-clonă ce nutreşte identitate?


În încheierea acestui articol plictisitor, plin de lene, vă întreb pe voi, cititorii blogului, din nou (nu de alta, dar pe blog am mai mulţi cititori decât pe pagina de Facebook a blogului): Ce subiecte aţi dori să abordez în viitoarele articole?




Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
Anonim
Autor
15 ianuarie 2014 la 16:43 delete

Ce ar fi daca ai spune o parere despre scoala si ce depsre invatamantul actual

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
15 ianuarie 2014 la 16:46 delete

O idee foarte bună, Alex. Chiar am multe de spus pe tema asta. Voi face un articol în zilele următoare. Mulţumesc pentru idee! :)

Răspunde
avatar

Recent Articles