Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Scriu pe gadget-talk.ro

sâmbătă, ianuarie 18, 2014

Acum o săptămână am anunțat că voi scrie știri, tutoriale și recomandări de aplicații din Windows Phone 8. M-am gândit să trec și să scriu astfel de lucruri pe un blog de nișă, așa că, prin intermediul lui Albert Gagionea, am aflat că Gadget Talk Romania e în căutare de bloggeri pasionați de tehnologie, sau doar simpli pasionați de tehnologie ce doresc să țină lumea la curent cu cele mai noi știri din lumea tehnologiei.

Am fost acceptat, iar în prezent am rang-ul de "contribuitor" și sper să nu dezamăgesc restul staff-ului. M-am alăturat pe 17 ianuarie 2014, iar în prezent am două articole scrise și publicate.

În concluzie, toate știrile, tutorialele și recomandările din lumea tehnologiei scrise de mine, le veți găsi pe gadget-talk.ro. Numele meu ca autor este Doman Daniel-Eduard.

Gadget Talk Romania este un blog ce are ca scop informarea oamenilor cu privire la ce e nou în tehnologie. Tablete, smartphone-uri, Windows, Windows Phone, Android, iOS, laptop-uri si alte dispozitive moderne. Veți găsi știri de actualitate și de calitate. Țelul? Să te mențină complet și corect informat.

Cine e pasionat, îi recomand să viziteze site-ul. :) ( Vizitează AICI)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles