Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Autoritățile m-au luat prin surprindere cu prostia lor

vineri, ianuarie 31, 2014

A nins și probabil mai ninge prin unele județe din țară. Frumos, în favoarea tinerilor (ca mine), vacanță etc. Dar autoritățile... Autoritățile m-au luat prin surprindere cu prostia lor. Pe bune... 

În Drobeta Turnu Severin e o lege locală care obligă cetățenii să-și deszăpezească trotuarele din fața casei, iar dacă nu, vor primi o amendă. Dar și dacă deszăpezești trotuarul, să nu cumva să arunci zăpada în stradă. Dacă o faci, iei amendă. În fine. Mi se pare ciudat... Autoritățile ce pușca mea fac? Nu se ocupă de străzi? Da și nu prea. 

Ieri eram prin oraș și am văzut un excavator, nu utilaj special de deszăpezire, care lua zăpada de pe marginea străzii și o punea al naibii pe trotuar, la colț de stradă. Păi du-te-n pușca mea de ciocoflender... Alții muncesc să-și dea zăpada și tu o pui de pe stradă pe trotuar, că dacă o iau eu de pe trotuar și o pun pe stradă, vine Gigel, polițistu' bengos, și-mi dă amendă că am trântit zăpada pe asfalt. După ce că încerc să mă obișnuiesc cu legea asta locală, fix la trecerea de pietoni n-am cărare făcută. Dacă nu trec pe acolo, mă ia prietenu' lu' Gigel de la rutieră și-mi dă amendă că nu traversez prin loc regulamentar. 

Autoritățile-s duse cu pluta... Pardon... cu sania. Mă enervează că la colț de stradă e maldărul de zăpadă și trebuie s-o iau la stânga în stradă, pe cărarea făcută de trecători, că primăriaaaa... pauză-șpriț și mai toarnă un pahar. Mi-e necaz că n-am tras și câteva poze cu incompetența autorităților, dar îmi era destul de frig și o oarecare lene să scot telefonul din buzunar și să-l trag în cadru pe minitehnicusul din excavator.

Să nu zic de trotuarele de lângă parcuri. Acolo nu-s case ca să-și dea proprietarul de drept, zăpada din fața locuinței. Acolo zăpada e intactă, neatinsă de vreun angajat al primăriei. Riști să-ți rupi picioarele în cărarea aia denivelată, pe alocuri topită și înghețată de-ți fug picioarele înainte și începi să dansezi lambada să-ți păstrezi echilibrul.

Și cam atât pentru azi. Vă urez un weekend frumos și lipsit de alunecări pe trotuarele "deszăpezite"!



sursa foto: google.ro

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Ina
Autor
1 februarie 2014 la 16:37 delete

aici văd că se descurcă binișor... e adevărat că inițial crescuseră "munți" de zăpadă pe la colț de stradă, da' cică închid străzile noaptea și îi strâng. sunt curioasă cât o să le ia să curețe tot, la câtă zăpădoaică e... :))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
1 februarie 2014 la 16:39 delete

Da... Multă zăpadă. La cum se mișcă autoritățile, pe lângă faptul că-i multă zăpadă, s-ar putea să ne prindă primăvara. Evident, dacă temperaturile se mențin sub 0 grade. :))

Răspunde
avatar
spanac
Autor
1 februarie 2014 la 18:11 delete

Bun articol. asa de lene nici eu n-am tras cateva poze cu niste prosti. alde militieni sau chiar primari

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
1 februarie 2014 la 18:21 delete

Mulțam, coane! De-l vedeam pe primar, cred că-l linșam puțin... L-am văzut acum câteva zile, dar era pe lângă primărie. Dacă nu era prin zona aia, îi luam un interviu cu pumni și picioare!

Răspunde
avatar

Recent Articles