Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

(Video Funny) Săniuțe trase de mașină pe străzile Severinului

duminică, ianuarie 26, 2014

Curios (ca de obicei), am ieșit afară să văd cum ninge și am zis să fac și câteva poze... cu peisajul nou lăsat de zăpada "codului portocaliu". S-a prins și pe străzi, deci atât de tare ninge. Probabil și din cauză că e atât de frig încât a înghețat și zăpada de pe stradă.

Totodată, m-am gândit să și filmez... Aiurea, nu? Ete că nu. Am prins un moment destul de amuzant pe străzile din Severin. Niște adolescenți au ieșit cu saniuțele trase de... mașină. Am avut norocul să filmez asta, așa că-l împărtășesc și cu voi. :)



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

3 comentarii

Scrie un comentariu
Anonim
Autor
26 ianuarie 2014 la 22:24 delete

Eheee... cand faceam eu d-astea acum 10 ani... :)))

Răspunde
avatar
Buculesei
Autor
27 ianuarie 2014 la 21:03 delete

fain ..:))) si eu am iesit cu sania trasa de masina numai ca am fost in poligon, nicidecum pe strazi :)

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
27 ianuarie 2014 la 21:05 delete

:)) E mai în siguranță pe poligon decât pe străzi. :))

Răspunde
avatar

Recent Articles