Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sfârșit de weekend alături de muzica lui John Legend

duminică, ianuarie 19, 2014

Azi e duminică. Sfârșit de weekend... Mâine e înfricoșătoarea zi de luni când unul sau altul începe stresul la serviciu sau la școală sau în altă parte. Urăsc ziua de luni! V-am zis asta? Eh, acum știți! De fapt, cine nu urăște ziua de luni? În fine. Să trecem peste asta. E cel mai bine să te concentrezi pe prezent, așa că fiind sfârșit de weekend, e bine să ai alături și o muzică bună, zic eu. Ei bine, eu vi-l recomand pe John Legend.

Am auzit de John Legend pe la TV în ultimul sezon din Vocea României. Acolo am aflat de mulți artiști din lumea muzicii. Știu că vorbea Horia Brenciu despre John Legend, făcea ceva comparații cu un concurent. Acum câteva zile am căutat John Legend pe YouTube și am găsit o melodie super faină. Mno, e ciudat, băiat fiind, să îți placă la nebunie o melodie ce ar trebui să dea pe spate o domnișoară. În concluzie, recomand băieților să-ncerce să pună o melodie al acestui artist în compania unei fete. Eu țin să cred că e un avantaj... știți și voi. :P

Genurile abordate de John sunt: R&B, soul, neo soul, hip hop soul.

Și ca să nu mă mai lungesc, vă spun că am ascultat ultimul album lansat de John Legend numit "Love in the future". Am multe melodii preferate din acest album, dar în loc să le spun, mai bine le embed-uiesc aici. 

Audiție plăcută! :)










sursa foto: google.ro



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles