Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Oficial, urăsc ploaia.

joi, octombrie 03, 2013

De aproape 2 săptămâni sunt agitat, nervos şi nu am inspiraţie privind scrierea de articole pe bloguri. Cu siguranţă frigul, ploaia şi astenia asta de toamnă mă controlează pe deplin. Nu am mai întâlnit astfel de perioade în care să mă simt aşa de aiurea. Sunt nervos că trebuie să car umbrela după mine tot timpul chiar dacă plouă sau nu, că deh, trebuie să fiu precaut, nu?

Între timp, competiţia bloggerilor a început încă de pe 1 octombrie. Au apărut deja 2 probe dar nu am reuşit să îmi îndrept atenţia către ele. Sper ca săptămâna asta să fac ceva în privinţa asta şi să îmi găsesc inspiraţia şi să pot participa la competiţie aşa cum mi-am propus.
Deocamdată, mă trezesc buimac de parcă am fost în cluburi, mort de beat, cu una sau mai multe nopţi înainte.

E frumoasă ploaia. Nu contest! Însă, vremea asta dacă durează mai mult de o săptămână începe să mă enerveze şi devin agitat şi mă gândesc la momentele frumoase din timpul verii. Asta mă calmează, pe moment. Probabil am stările astea din cauză că în fiecare zi la ora 14 trebuie să plec şi să suport bălţile pe care încerc să le ocolesc ca un gimnast de succes. :))

Deşi în momentul ăsta urăsc ploaia, astăzi nu a plouat. Şi nici de-al naibii nu am luat umbrela cu mine. Norocul să fie cu mine! Pe zi ce trece, ura asta o să îmi treacă. În alte zone din ţară, ninge sau sunt furtuni foarte violente ce distrug munca oamenilor. La voi cum e vremea? Am aflat ieri, că începând cu săptămâna viitoare, temperaturile vor urca treptat şi vor fi 20 de grade cu plus, timp de 10 zile. Scuzaţi-mi micile gramaticale. Sunt încă agitat. :)


Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

5 comentarii

Scrie un comentariu
Anonim
Autor
3 octombrie 2013 la 16:20 delete

În Călăraşi ploua de-o săptămână...până azi, când a ieşit puţin soarele.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
3 octombrie 2013 la 16:27 delete

Nu mai urăsc ploaia! Urăsc Facebook-ul. Adineauri mi-am recuperat contul pentru a 5-a oară în timp ce distribuiam articolul ăsta. Dacă ei mă au în hatelist, îi am şi eu pe ei.

Sper să iasă soarele şi la mineeee.

Răspunde
avatar
Mikyangel
Autor
3 octombrie 2013 la 18:04 delete

La Brasov e foarte urat..marti cand am plecat la munca ploua si dupa 30 de minute ningea . Peisajul era superb dar eu complet nepregatita de iarna ,noroc ca ma salvat tata cu masina.
De atunci ploua..mie imi place ploaia dar nu nonstop si urasc umbrelele dar vremea nu ma deprima ca ma consolez cu competitia Superblog. Apropo..mult succes si inspiratie sa ai:)

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
3 octombrie 2013 la 18:46 delete

Ar fi fost fain dacă ar fi nins și aici. Cel puțin, ninsoarea îmi place foarte mult.
Mult succes și ție! :)

Răspunde
avatar
Bucur
Autor
3 octombrie 2013 la 23:12 delete

Si ploaia are rostul ei, uneori ni se pare ca vine prea multa dar Dumnezeu stie cum sta treaba...

Răspunde
avatar

Recent Articles