Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Strategia Romtelecom (Update: 27.01.2014)

duminică, ianuarie 26, 2014

Mai țineți minte când am scris un articol la sfârșitul lunii noiembrie 2013? Era vorba de Romtelecom și tehnologia wireless. Mi-aș fi dorit să spun că au implementat acea tehnologie precizată în articolul mai vechi, dar se pare că nici la ora actuală nu beneficiez de așa ceva... Culmea, sunt fix două luni de când am scris articolul, 26 noiembrie 2013 fiind data articolului respectiv unde am făcut acel anunț. 

M-am grăbit, ce-i drept. M-am grăbit să anunț chestia asta, urmând să aflu că undeva pe la sfârșitul lunii decembrie se va implementa sistemul, deși se anunțase că pe 1 decembrie 2013 o aplicație Android va fi disponibilă și toate cele.. Mă rog. Acum e sfârșitul lunii ianuarie.

Au trecut două luni de atunci, dar ei n-au făcut nimic oficial pe site sau pe pagina lor de Facebook. Asta mă duce cu gândul la o minciună invocată tatălui meu pentru o viitoare reînnoire de contract. În noiembrie 2013, tata mai fusese sunat de către ei ca să reînnoiască contractul, deși expiră prin aprilie 2014. A refuzat pe motiv că serviciile-s proaste și prețul e prea mare pentru serviciile oferite.

Romtelecom invocă minciuni pentru o reînnoire de contract?

Au trecut două luni de când Romtelecom spunea că va pune la dispoziție o aplicație Android, dar și pentru PC și că voi beneficia gratuit de Internet "oaierles". Realitatea spune altceva. Personal, țin să cred că e o stupidă strategie de marketing aruncată pe tavă clienților. Scopul? Să accepte o reînnoire de contract, cu pretextul că Romtelecom e singura companie care oferă așa ceva. Ete că nu. Din câte știu, Idilis oferă Internet complet wireless în tot orașul. Aruncați o privire AICI. Pe tata-l bate gându' să facă contract cu ei. Dacă aveți experiențe cu firma asta, scrieți-mi un comentariu să știu o treabă și despre ei.

Am scris un mesaj și pe forumul companiei Romtelecom, dar nu am primit răspuns până acum. Aștept să văd ce mai mint ăștia.

UPDATE: (27.01.2014) Răspunsul companiei Romtelecom cu privire la aplicația promisă la sfârșitul lunii noiembrie 2013: Lansarea opțiunii Fon a fost reprogramată pentru începutul anului 2014. Clienții care au acceptat activarea opțiunii vor fi notificați imediat ce aceasta va fi disponibilă oficial.




sursa foto: google.ro

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles