Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Astăzi recomand un vlog foarte interesant!

miercuri, ianuarie 02, 2013
Astăzi recomand un canal de YouTube, mai exact un vlog super fain pe care l-am descoperit cam acum 2 săptămâni. 

Nu am recomandat vreun vlog până acum pentru că sincer nu îmi plac vlogurile în care lumea se maimuțărește, adică asta pot să și eu dacă mă chinuiesc puțin.



În fine. Numele vlogger-ului este Vlad Coste. Are 21 de ani, din Oradea ( ardelenii preferații mei ).S-a apucat de vlogărit acum un an, să mă corecteze dacă greșesc. Zic 1 an pentru că pe 21.01.2012 a încărcat primul clip de tip vlog :)

Ce face acest om pe YouTube? Multe! Este un om foarte calculat, educat, are și o soție pe nume Laura, care este foarte frumoasă, și dacă o să îi vizitați vlogul lui Vlad o să îmi dați dreptate.

Conținutul clipurilor este diversificat. De la bancuri, anunțuri amuzante, povestiri amuzante din viața lui până la sfaturi pentru viață. Sfaturi care chiar ajută, sincer omul ăsta mi-a luminat creierașul în unele lucruri. Clipurile lui sunt foarte faine, îmi place simțul umorului pe care îl are, ceea ce face ca clipul respectiv să nu fie plictisitor deloc.

Omul duce o viață zic eu minunată în mare parte, asta pentru că a știut cum să procedeze atunci când era la școală, lucruri pe care le-a dezvăluit și el în clipuri pe YouTube.

Îmi place că clipurile sunt simple, obiective, fără mii de efecte și editări în diverse programe. Omul depune un efort să realizeze aceste clipuri și la fiecare sfârșit de clip vă recomandă să îi apreciați munca printr-un like & un share la clipul respectiv.

Eu având un blog am decis totuși să scriu un articol despre el pentru că omul chiar merită. Nu e un super mega, tera vlogger, cu milioane de vizualizări și sute de mii de abonați. Însă esențele tari se țin în sticluțe mici. De exemplu muzica...Când ascult o melodie mai puțin cunoscută, realizez că e mult mai faină decât una cu 1 miliard de vizualizări...ca PSY de exemplu...Sushiman ăsta..

Link-ul vlogului este AICI
Vă recomand să îl vizitați să vizionați câteva clipuri și o să realizați că tipul merită un SUBSCRIBE și un pachet de like-uri și share-uri :)






Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles