Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Despre tabletele românești...

vineri, ianuarie 04, 2013
Adineauri am scris câte ceva despre viziunea mea asupra gaming-ului pe tablete. Am avut ceva polemici cu un prieten, însă el nu a înțeles clar care era scopul articolului. Na, el are un Nexus 7, ce să îi faci...
Și ca să trec la subiect, acest prieten critică tabletele românești pentru lipsa de suport, și acceleratorul grafic al acestora, și alte lucruri..banale pentru mine...



Da! Tabletele românești nu au suport software pe XDA-Developers, un site destinat unor astfel de utilizatori, fie ei de smartphone sau tabletă. Corect! Dar poate nu îmi trebuie? Poate nu doar mie, multor altora, nu le trebuie softuri de la XDA. Mă simt bine pe tabletă așa cum e ea, din fabrică, fără să scormonesc eu la capitolul software, să îmbunătățesc niște banalități, de dragul de a mă ridica la standardul altora.

Așa cum am zis și mai înainte. Vrei tabletă de jocuri, marchezi banul. Dar în locul acelui om care dă acești bani, mi-aș cumpăra un PC, și aș juca acele jocuri de pe tabletă la o grafica de sute de ori mai bună, mai detaliată, mai dinamică, și mai frumos de controlat. Fiecare cu părerea lui.

Românul tinde să se ferească totuși de tabletele românești, asta probabil din cauză că produsele românești din ziua de astăzi sunt de speriat din cauza calității lor. Dar nu și în cazul tabletelor.
Producătorii de tablete românești sunt Allview, E-BODA și Evolio. Dacă mai e unul, completați printr-un comentariu.

Aceste tablete, tind să le cataloghez ca fiind low-budget cu un raport calitate/preț excelent. Înainte de Crăciun am achiziționat o tabletă E-BODA Supreme x80, cu un procesor dual core de 1,5ghz, 1 gb ram, 8gb memorie de stocare, și o placă video Mali 400 Quad-Core( pe unele site-uri spune dual, pe cutia produsului scrie quad ). În fine.
E o tabletă de 8 inch, foarte faină, venind cu sistemul de operare Ice Cream Sandwich 4.0.3.O tabletă care conform review-urilor e destul de bună pentru jocuri, însă repet, nu îmi trebuie jocuri care le pot juca pe PC :) E BANAL!

Tableta se comportă foarte bine, sunt foarte mulțumit de ea și zic eu că specificațiile pe care le are merită 650 lei :).
Sistemul de operare are un bug din nefericire.Bateria, având o autonomie precizată de până la 5 ore, odată ajuns procentul de 40% din baterie, in decurs de 20-30 de minute se descarcă complet. E un bug minor, însă cred că se va rezolva :)
Spuneam că adineauri am intrat într-o polemică cu un prieten, așa că mă aștept să aibă vreo reacție în gândul lui la ceea ce am zis despre baterie...El spune că bateria e de vină, însă hai să o luăm logic :) De ce toți semnalează acest bug de 40% la baterie? Deci, soft-ul e de vină pentru că e același nucleu instalat pe toate tabletele, nu bateria, care odată fabricată e și testată înainte de comercializare sau dată în folosință companiilor producătoare de tablete. Deci să fim serioși.

Eu unul zic, că tabletele românești merită orice leu cheltuit, deoarece raportul calitate preț e excelent. Am zărit un comentariu, cred că pe eMAG dacă nu mă înșel, unde un client mulțumit spunea că are 70% din iPAD. Deci destul de plauzibil acest comentariu. Restul de 30% fiind fița iPAD-ului, adică tehnica lor de marketing de a vinde produse scumpe dar de o calitate neproporțională, lipsa bluetooth-ului, GPS( la ce ne trebuie GPS în România când îți spune să o iei la dreapta și acolo e câmp ), și tehnologia extra renumită de care dispune, display bla bla...Lucruri care nu merită 30 de milioane...


Asta a fost părerea mea personală, în caz că nu observați că acest articol a fost etichetat la OPINII( părere ), e doar treaba voastră :). Comentați, cu părerea voastră, dar încercați să nu îmi criticați opinia aiurea, doar pentru că nu aveți ce face :). 

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles