Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vrei sa inveti lucruri noi? Cel mai bun channel "how-to" de pe YouTube!

miercuri, decembrie 05, 2012
Dacă dorești să trăiești lucruri noi cu prietenii, sau doar de a te relaxa sau alte lucruri, iată recomandarea mea. HOWCAST! HowCast este o pagină de YouTube foarte utilă când vine vorba de practicat fel și fel de lucruri. Poți învăța să gătești, să comunici mai bine cu oamenii din jur, înveți să dansezi, să faci un masaj relaxant, ce să faci în cazul unor dureri de spate, cum să dormi atunci când ai o durere de spate..Deci sfaturi pentru viața de zi cu zi. Toate aceste lucruri sunt disponibile pe un simplu canal de YouTube.


Cel puțin mie mi se pare destul de util. Nu am practicat nimic din ce am observat acolo, dar ce mi-au plăcut foarte mult au fost tutorialele de dans hip-hop, foarte bine explicate dar și trucuri magice cu care să îți uimeștii  prietenii...trucuri foarte distractive. Această pagină e o....doză de inspirație ca să zic așa, și de aceea vi-l recomand, pentru că ai cu ce să îți ocupi timpul liber...

Bineînțeles au și o pagină web, dar mi se pare mai ușor accesibil direct de pe YouTube.

 - Pagină web
 - Canal YouTube




Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles