Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Cum mănâncă animalele? (human version)

vineri, august 30, 2013

Evident, fiecare dintre noi știe cum mănâncă un animal... sau poate nu. Dar vă asigur că nu ați văzut oameni mâncând ca... animalele. Nu are legătură cu replica: - Mănânci ca porcu'! Nici pe departe. Ceea ce am să vă prezint în două clipuri video se numește amuzament. Fiecare poate trata aceste clipuri ca o maimuțăreală dar pe mine mă binedispune și râd necontrolat..

Sunt 2 tipi americani care fac fel și fel de năzbâtii. Aceste năzbâtii le încarcă pe YouTube să le vizioneze și utilizatorii în căutare de ceva amuzant care să îi bine dispună. Au milioane de abonați. Sunt niște tipi simpli și haioși. Canalul lor se numește MisterEpicMann. Dați un click și vedeți ce mai au ei pe acolo, iar dacă vă place, abonați-vă. Eu zic că merită!

Eu vă prezint doar cele 2 părți realizate de ei, unde ne arată nouă cum mănâncă animalele. :)) Prima oară când am văzut clipul, asta fiind acum câteva luni, am râs fără oprireee de m-a durut burta. Acum câteva zile a apărut și partea a 2-a.

Nu mă mai lungesc cu vorba. Îmi propusesem să fie un post scurt și la obiect, dar sesizez că am un defect de a vorbi mult.

Have fun! :)









Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles