Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Relaxare pe manele... Nu, nu ascult manele!!!!!!!!

marți, august 20, 2013


Ieri m-am gândit să ies la o plimbare cu cel mai bun prieten, Mihai. Și m-am gândit prost... Cine naiba știa că în Pădurea Crihala din orașul meu avea să fie o ditamai paranghelie de țigani. Din viziunile mele...eu cred că ei "îl plângeau" pe regele Cioabă. Cam așa e pe la țigani... Dacă cineva important de la ei moare, fac chef de chef până la înmormântare când continuă cheful cu lacrimi. Ciudat mai jelesc și ăștia.

Așa... Și mă gândeam să ne plimbăm și noi prin pădure, să dăm câteva ture, apoi să mai stăm pe bancă și tot așa. Mișcare, aer curat, discuții interesante și uite asta trebuia să fie o relaxare pentru noi. Păi, cucu relaxare că nici nu am apucat să intrăm în pădure că muzica live răsuna de picau frunzele din copaci. Ce pot să zic decât "respect" patronului care s-a găsit să-și deschidă un restaurant în mijlocul pădurii, destinația perfectă pentru țigani.

Ca de obicei. Mașini și mașini second-hand cu numere provizorii, de Anglia, Bulgaria și de România. :)) Țigăncile mergeau țanțos pe aleile din pădure și dansau care cum puteau și le țineau tocurile. Haoleu ce nebunie! Erau vreo 2 băieți ciocolatii: unu mare și unu mai mic care păreau durii clanului pe acolo. Țâ-s dai seama?

Ne așezăm pe bancă și lui Mihai îi dă proasta idee să mergem acolo dar îi zic: Ești nebun? Vrei să ieși viu sau pe tavă? În rest, nimic interesant cu excepția faptului că fără voia mea am memorat o melodie care a ținut mai mult de 30 de minute. Eu cu Mihai deja turbasem că nu mai suportam melodia aia și implicit genul de muzică. Damn! Vis-a-vis de noi se așează un bărbat cu soția lui pe bancă și am purtat toți un dialog interesant despre drama asta cu decesul lui Cioabă și despre istoria țiganilor din Severin. Spunea că acum vreo 20 de ani era plin de țigani prin toate părțile orașului. Parcurile erau pline și tot așa. Ce-i drept, seara se adună în centru, în parc, câteva neamuri de țigani și rumegă la semințe iar comunitarul din zona aia nu are ce să le facă (lipsă creier). Dacă se ia de ei, îi sar ăștia în cap și nu mai termină tura nejupuit. :))

Așa că next time, plimbarea se mută în portul orașului și sper ca nu cumva țiganii să le dea prin creierul bronzat ideea de a închiria un vapor care să fie ancorat în port și să răsune muzica țigănească de aud și sârbii...

În concluzie, ieri numai parte de relaxare nu am avut. Îmi zdrăncăneau creierii pe ritm de tarabane și versuri de barosan. Mă... am făcut și eu păcatul de a asculta o astfel de muzică atunci când eram mic, dar dăăăh, știam eu ce e muzica pe atunci? Ultimul păcat legat de muzica asta am făcut-o la banchet-ul de sfârșit de liceu, unde am avut parte de doar 3 melodii cu Adele și o melodie a celor de la Fun cântate de o tipă din liceu care chiar avea voce. În rest: populară și maneleeeeee... He he he! Hai în vacanțeeeee, pe la Saint-Tropez....

411865835_640


Articol înscris în concursul cu banner de pe Spanac.Eu - Ediția a 17-a



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

5 comentarii

Scrie un comentariu
mikyangel007
Autor
21 august 2013 la 17:31 delete

Halal plimbare ...ca sa nu mai vorbim de relaxare. Am patit si eu din astea cand mergeam la iarba verde:) Dar e o tara libera si oricum nu ai ce sa le faci ca suntem in "minoritate":)

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
21 august 2013 la 17:32 delete

Ieri seară m-am plimbat în port și am avut noroc să nu găsesc vreun vapor închiriat tot de ei pe acolo, altfel mă aruncam în Dunăre! :)) Da... nu ai ce să le faci...

Răspunde
avatar
spanac
Autor
21 august 2013 la 21:37 delete

cand am zis ca prin 92 incepusera tiganii sa fure masini din germania... furau 10 mercedesuri 190 pe zi. pe toate le vedeam in severin. de-a ajuns masina tiganilor modelul ala de mercedes. si-acu s-a gasit o cretină de nici 16 ani sa ma invete pe mine ca mercedesul 190 e masina buna si merita 3000 de euro...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 august 2013 la 00:18 delete

Și eu aveam aceeași părere despre mașinile țiganilor atunci când eram mai mic. Mercedesul era mașina lor preferată! :)) Un Mercedes 190 cu 3000 de euro? WTF?

Răspunde
avatar
28 august 2013 la 18:22 delete

[…] Eddie – Relaxare pe… manele? (32%, 15 Votes) – BANNER 1 LUNĂ 2. Refu – Povestea mea de blogger (19%, 9 Votes) […]

Răspunde
avatar

Recent Articles