Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sfârșit de weekend alături de muzica lui Damien Rice

duminică, august 25, 2013


Damien+Rice+3370426E duminică, deci weekend-ul ăsta a luat sfârșit. Repede pot spune... A fost un weekend cam "închis" ce mi-a transmit o stare ciudată, cel puțin ieri când a plouat dimineața și am fost nevoit să suport luminozitatea oarbă lipsită de raze de soare... Tot ieri, de fapt seara, am reușit să văd filmul "Now you see me". Varianta full HD descărcată de pe YIFY era lipsită de o subtitrare sincronizată, dar ieri am găsit subtitrarea perfectă. Filmul e genial și vi-l recomand. Cei care sunt înnebuniți după filmele de acțiune, mister și ceva magic, filmul ăsta e unul perfect. Actorii sunt printre cei mai buni. Nota obținută pe IMDB: 7,4. (merită pe deplin)

Cine dorește subtitrare sincronizată și tradusă corect, îl invit AICI să descarce versiunea dorită. Pentru versiunea EXTENDED Full HD a filmului, subtitrarea BluRay.720p.DTS.x264-HDWinG a funcționat perfect. Sincronizarea e realizată așa cum trebuie.

Astăzi sunt lipsit de inspirație așa că m-am gândit să vă las în compania lui Damien Rice, un cântăreț irlandez de muzică folk/alternative. Îmi place muzica lui și m-am gândit să o împărtășesc cu voi aici, pe blog. Una dintre melodiile lui Damien Rice e cântată alături de Melanie Laurent, o actriță franțuzoaică pe care am văzut-o aseară în filmul precizat mai sus, pentru că eu obișnuiesc să apreciez prestația actorilor din numeroase filme printr-un like pe pagina lor de Facebook, unde am aflat că această actriță e și cântăreață.

Cum mâine e luni (ziua pe care toți o urăsc), vă urez o săptămână lejeră, cât mai multe zâmbete și mai puțin stres. :) Audiție plăcută!





















Dacă ți-a plăcut articolul, abonează-te prin e-mail în widget-ul din dreapta de pe blog pentru a fi la curent cu noile articole. Dacă apreciezi blogul, gâdilă butonul de "Like" pe Facebook din widget-ul din dreapta. Thanks! Te mai aștept pe blog! - Eddie :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

3 comentarii

Scrie un comentariu
Răzvan
Autor
25 august 2013 la 19:39 delete

Foarte interesant și plăcut !

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
25 august 2013 la 19:39 delete

Mă bucur că îți place! ;)

Răspunde
avatar
4 septembrie 2013 la 00:53 delete

[…] aproape 2 săptămâni, am recomandat muzica lui Damien Rice. Se pare că unora le-a plăcut. După ziua de ieri, zi în care am aflat vestea proastă că nu am […]

Răspunde
avatar

Recent Articles