Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Infidelitatea: interes sau plăcere?

joi, august 22, 2013


Exact cum e titlul articolului, așa a căutat un vizitator pe blogul meu în ideea că găsește un articol care să-l mulțumească. Îmi pare rău că nu a găsit ce trebuia, dar totuși m-a făcut să mă gândesc la acest subiect. Infidelitatea, inamicul numărul 1 într-o relație de tineri îndrăgostiți, logodnici sau căsătoriți. Nu contează ce tip de relație atâta timp cât infidelitatea își face loc în viața lor. E important ca infidelitatea să nu existe... Și totuși, există.

Să fii infidel = să înșeli pe cineva. Există anumite motive normale sau anormale atunci când te transformi într-un infidel cu acte-n regulă. Trebuie precizat că eu nu am experiențe încât să mă declar un cunoscător în ale relațiilor când vine vorba de infidelitate. Îmi exprim opinia în legătură cu acest subiect.

Eu nu am înșelat. :) Mi se pare ridicol și prostesc să înșeli pe cineva. De ce să o faci? Să rănești persoana în cauză? Să îți suporte ție prostiile tale de aventuri? Să îți bați joc? Frate, dacă ești pe cale să faci o astfel de chestie, rămâi singur!

Interes sau plăcere?

Care papucu' din piciorul scaunului ar fi interesul? Ești infidel? Care îți e interesul? Să frângi o inimă? Să ruinezi o relație sau o căsnicie? Bagă-ți mințile în cap!!!!

Plăcere? Hai că asta e deja penibil. Sună de-adreptul penibil.

- Hei iubire... Am o întrebare..

- Spune draga mea...

- Ce îți place să faci cel mai mult?

- Să te înșel. 

Tadaaaa! Nu! Logic că nu ai spune adevărul dacă jumătatea te-ar întreba asta, dar în interiorul tău zace o plăcere de a înșela, de a juca pe degete sentimentele cuiva.  De fapt știu care e interesul! Interesul e de a-ți satisface plăcerea de a înșela. Sună ciudat, ha?

De regulă, oamenii înșeală datorită unor capcane. Șantaj sentimental, ispită, nu mai ești satisfăcut/ă în pat, te eliberezi de stres (ce scuză) și alte motive interesante. Sunt atâtea și atâtea articole pe internet care îți oferă indicii cum că partenerul de viață te-ar înșela, că îți ascunde ceva și alte nebunii. În opinia mea, articolele astea scrise de oameni care nu au neapărat o experiență în domeniu, nu fac altceva decât să ridice semne de întrebare în legătură cu partenerul de viață. Nu fac altceva decât să creeze bănuieli pe baza unor coincidențe...

Eu unul mă bazez pe propriile simțuri, gânduri. Nu mă las ghidat de sfaturile unor oameni necunoscuți. Nu contest faptul că există oameni care scriu articole datorită profesiei lor, dar sunt unii care aberează și duc în eroare cititorul rezultând o relație ruinată. O relație ruinată pe baza unor aberații scrise de un neica nimeni ca mine de exemplu. Eu nu am experiențe în domeniul ăsta legat de infidelitate, dar îmi dau DOAR cu părerea. iar cititorul e liber să extragă informația dorită.

Acum vă cer opinia voastră. Infidelitatea e un interes sau doar o plăcere?

emotional-infidelity

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
mikyangel007
Autor
22 august 2013 la 22:22 delete

Nu am inselat si nici nu am fost inselata(sau nu am aflat:). Oricum mi se pare o prostie pentru ca daca ajungi sa inseli, din punctul meu de vedere acea relatie sa terminat demult. Si atunci de ce nu pleci si dupa esti liber sa faci ce vrei?

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 august 2013 la 22:27 delete

De acord cu tine. :)

Răspunde
avatar

Recent Articles