Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Cum să ștergi e-mailurile în masă pe GMAIL

vineri, octombrie 11, 2013
De ceva timp mă preocupă ștergerea tuturor e-mailurilor din GMAIL. La prima vedere pare penibil, dar problema mea e că am foarte multe e-mailuri și nu suport să-l văd încărcat. Am vreo 17 mii de e-mailuri necitite din totalul de vreo 21 de mii. Marea majoritate sunt notificări privind postările noi din grupurile blogosferice la care am aderat. Fiindu-mi lene să dezactivez notificările ca să nu mai primesc pe e-mail, am căutat o funcție de ștergere în masă a tuturor e-mailurilor. Am căutat pe Google și nu am găsit decât pentru vechile interfețe GMAIL. Din păcate, nici un tutorial pentru interfața nouă. Cel puțin, eu nu am găsit.
Butonând prin e-mail, am găsit o funcție care m-a bucurat foarte foarte mult. Am reușit să șterg toate e-mailurile cu doar câteva click-uri, așa că m-am gândit să realizez un tutorial pentru utilizatorii GMAIL care doresc să-și șteargă e-mailurile rapid și simplu.

Primul pas - "All mail"
Primul pas e al naibii de simplu. În meniul din stânga, caută după link-ul "All mail" sau "Toate mail-urile". Dai pe săgeată să-ți afișeze toate etichetele și link-urile disponibile. Acolo vei găsi link-ul precizat mai devreme. Acum selectează prima pagină de e-mailuri. Ar trebui să arate cam așa:

Acum apasă pe butonul "Select all -nr. e-mailuri- conversations in All Mail". Îți va spune că toate e-mailurile au fost selectate. Trimite e-mailurile în coșul de reciclare. Așteaptă puțin până îți va spune că au fost mutate în coșul de reciclare. 
NOTĂ! E-mailurile trimise în coșurile de reciclare au în componență e-mailurile etichetate și cele trimise de către tine . Trimiterea e-mailurilor înapoi în inbox pe baza unor anumite etichete se face ca în pasul următor!


Al doilea pas - Restaurare e-mailuri pe bază de etichete
Evident, fiecare e-mail etichetat există implicit și în "Inbox" . Așadar, folosind metoda din primul pas, va trimite e-mailurile cu etichete tot în coșul de reciclare. Această metodă se aplică și e-mailurilor din "Important" și  "Sent". 
Ca să le recuperăm, urmează comenzile de mai jos.
Ne ducem la coșul de reciclare și în chenarul de căutare scriem: 
in:trash label:[nume etichetă]
După ce ai dat search și ți-ai găsit e-mailurile propuse, selectează-le din nou pe toate folosind metoda din primul pas și mută-le în "Inbox". Fiecare mutare în "Inbox" efectuată pe baza unei etichete va face posibilă accesarea lor și din lista veche de etichete. Mai pe scurt, se efectuează o restaurare.
După ce ai terminat de transferat e-mailurile importante la loc sigur, revino la coșul de reciclare și șterge-le permanent, folosind din nou metoda selectării în masă.

Evident, lucrurile astea trebuie să le faci din nou la o nouă curățare în masă, dar tot îți ia mai puțin timp să le ștergi.

Dacă ai nelămuriri, aștept comentariul tău!


Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu

Recent Articles