Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

PaginaIT.org - Un proiect marca Locco.ro

marți, octombrie 22, 2013
Vă spuneam eu într-un articol despre acest proiect. Mai era și proiectul meu pe care m-am gândit să-l las baltă în ideea că nu voi reuși să fiu punctual, drept urmare riscam să nu mă prezint la timp cu ele. Am și alte priorități așa că m-am decis într-un final să nu mă complic.

PaginaIT e un forum realizat la inițiativa lui Andrei Sebastian, blogger la Locco.ro. Forumul e realizat cu scopul de a oferi răspunsuri la problemele în domeniul IT și nu numai. Fiind la început de drum, nu suntem mulți membri, tocmai de aceea vă invit să aderați la această comunitate. Veți găsi tutoriale și discuții din domeniul IT: Windows, Linux, Mac, Tablete & Smartphone, Web Design, Blogging și chiar și din blogosferă vei găsi niște lucruri  utile cum ar fi interviurile sau promovarea propriilor proiecte.

Vă stau la dispoziție și acolo pe lângă pagina blogului meu cu suport Android. Acolo mă veți găsi sub funcția de moderator pe absolut toate categoriile. 

Link - AICI

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles