Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Din telefon adunate, pe Instagram încărcate #1

marți, iulie 23, 2013
În sfârșit am reînceput să fac poze cu telefonul. Un Samsung Galaxy Gio cu o cameră modestă de 3 megapixeli. Nu am mai făcut poze datorită bateriei uzate, așa că am achiziționat una chinezească sub jumătatea unui preț de baterie originală dar care e de calitate pentru că bateria ține atât cât trebuie în regim mediu de utilizare. Având un cont micuț pe Instagram, unde mai încărcam poze atunci când bateria era destul de ok, m-am decis să mai surprind uneori câte ceva pe unde umblu. Din păcate, am încărcat pozele din laptop, pentru că sistemul embed oferit de cei de la Instagram nu e funcțional pe platforma Wordpress decât pe bază de un widget, și din ce am bâjbâit eu pe Google, necesită host. Am să mai dau share la poze de pe Instagram atunci când am material.Cine dorește să dea follow pe profilul meu de Instagram, îl invit să dea click AICI.

Cum vi se par pozele? :D


[gallery ids="3011,3012,3013,3014,3015,3016"]

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
CIprian
Autor
23 iulie 2013 la 21:43 delete

Pozele sunt chiar bune...o zi buna iti doresc

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
24 iulie 2013 la 00:22 delete

Mă bucur că îți plac! O zi frumoasă și ție! :)

Răspunde
avatar

Recent Articles