Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Când sunt plictisit: Late Night with Jimmy Fallon

sâmbătă, iulie 27, 2013
Am multe momente când sunt plictisit, sau nu am chef de nimic dar totuși fac ceva. Am momente când nu doresc decât să fiu doar eu prin jur, să nu îmi aud respirația altfel mă apucă nervii. Chiar și așa, la căldura asta e imposibil să nu gâfâi uneori pentru că e o temperatură insuportabilă. Băutura rece e perfectă pe moment, însă nu ține pentru mult timp. După ce că e cald în casă, laptop-ul degajă și el o temperatură suficientă să mă enerveze, chiar dacă am și cooler pad sub el.Muzica nu e un remediu perfect pentru a alunga plictiseala pe sezon fierbinte pentru că mă apucă durerile de cap, așa că las muzica pe seară după ce soarele apune și răcoarea ușor ușor se face simțită prin camera mea, dar mai sunt și zile când ascult în plină zi. :D
Late Night With Jimmy Fallon - Season 5Când sunt plictisit mă uit la un show american super amuzant, cu un tip pe care îl respect foarte mult și care mă amuză de fiecare dată când îi privesc show-ul pe YouTube, că deh, americanii nu permit să aibă audiență și din afara Statelor Unite. Tipul se numește Jimmy Fallon și are propriul show numit "Late Night With Jimmy Fallon".


Prima oară când i-am văzut unul dintre clipurile de pe YouTube aparținând show-ului, mi-am amintit că l-am mai văzut într-un film dar nu știam atunci în care. Între timp mi-am amintit că a jucat în 2004 în filmul Taxi (varianta americană) alături de Queen Latifah. A jucat super tare în acel film și chiar vi-l recomand. :)Acest show cuprinde o grămadă de lucruri foarte amuzante. De exemplu, se organizează o dată pe săptămână un fel de concurs cu hashtag-uri pe Twitter. Ce cuprind hashtag-urile? Diferite topicuri amuzante pe care Jimmy le are în minte, iar fanii trebuie să scrie o postare legată de acel topic și să introducă acel hashtag oferit pentru a fi afișat în listă cu celelalte, urmând să extragă câteva care i-au plăcut lui pe care le va prezenta în direct. Acum 2 zile a fost #ParentFail, și noi trebuia să scriem întâmplări hazlii cu părinții noștri. :) Foarte tare! M-am băgat și eu dar erau zeci de mii deci nu am fost norocos. :)Hai să vă atașez clipul respectiv.






Deci, dacă doriți să vă amuzați privind show-ul lui vă invit pe pagina de YouTube a show-ului AICI




VĂ UREZ UN WEEKEND MINUNAT! :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

1 comentarii:

Scrie un comentariu
Miha Dani
Autor
27 iulie 2013 la 20:09 delete

Si eu am momente cand sunt super plictisita desi am o gramada de chestii de facut. O consider mai degraba o cadere de energie. Daca pot, in momentul ala trag un pui de somn. Insa pe youtube chiar nu ma uit. Mai bine stau de vorba cu cineva pe YM.
Weekend placut si tie!

Răspunde
avatar

Recent Articles