Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

"În luptă cu trecutul" - Povestea mea de pe Wattpad!

duminică, iulie 07, 2013


După cum bine am zis ieri când am recomandat o poveste de pe aceeași platformă, Wattpad, am spus că mă voi apuca să scriu din nou o poveste dar de data asta mă voi pune serios pe treabă. Aseară m-am luptat cu morile de vânt în căutarea unei descrieri, un prolog al poveștii. Mă gândeam ce rol să aibă personajele principale. Mă gândeam ce să facă, cum să fie, ce caracter să aibă. Sincer, și acum ideile îmi fâlfâie în cap cum fac bilele la extragerile Loto....Numai 6 câștigătoare...Așa și ideile...doar câteva le voi aplica. Astăzi m-am decis să scriu și primul capitol... Mi-a dat bătăi de cap. Sincer, tot timpul, îndiferent de ce lucru te apuci, parcă e așa de greu să începi că nu știi cum, dar și atunci când vrei să termini e greu pentru că nu știi cum să o faci să fie bine. Deci, mă aștept la un astfel de obstacol și la sfârșitul poveștii. Numărul de capitole este nedeterminat! Numărul de pagini este nedeterminat. Ca să fiu mai explicit povestea e în continuă schimbare. Ideile îmi tot vin, deci și pentru mine, acțiunea e un mister. Întâmplările sunt un mister. Un lucru știu sigur! Nu rămân în pană de idei! :).

Povestea se numește "În luptă cu trecutul". Genuri: Acțiune, Crimă, Dramă, Romantic.

Citește povestea AICI. Primul capitol "Ea... Evelyn..." ( AICI )

Iată și descrierea:
Acum cincisprezece ani mi-am depus jurământul în fața altarului. Eram fericiți. Ne doream un copil. Peste cinci ani, un criminal mi-a intrat în casă și mi-a ucis soția cu sânge rece. Am suferit enorm acea pierdere și criminalul a fost prins cu greu și băgat la închisoare. Merita pedeapsa cu moartea. Ce soartă. Ce destin. Acum un an am decis să încep o nouă viață. Mi-am găsit iubirea și liniștea în brațele lui Nicole. Dar cine avea de gând să știe că trecutul avea sa îmi bântuie prezentul și viitorul? Nimeni...

În luptă cu trecutul

Vă învit să o citiți AICI, iar dacă vă place, reveniți pe blog să dați click și pe link-ul paginii de Facebook a poveștii ( AICI ). Însă, dacă sunteți membri Wattpad, aștept fanări, like-uri la capitole. Și aștept comentariile voastre însoțite de sfaturi, critici constructive nu injurii. :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu

Recent Articles