Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Nokia Lumia 920 - Cel mai rezistent smartphone?

marți, iulie 09, 2013


Nokia Lumia 920

Nu am mai scris de ceva vreme vreun articol legat de smartphone-uri, dispozitive de ultimă generație. Astăzi, nu voi discuta despre vreun smartphone dotat cu sistemul de operare Android, ci voi discuta despre un smartphone dotat cu...Windows 8. Probabil mulți dintre voi vă speriați când vine vorba de acest sistem de operare, însă dacă stau și mă gândesc mai bine...cu ce folos să îți cumperi un smartphone cu Android?Sunt fan Android OS, dar în ultima vreme am analizat acest sistem de operare așa...la suprafață nu pe bază de software și sincer...devine plictisitor. Există sute de mii de aplicații dintre care de abia vreo 20-30% sunt populare și vreo 10% utile la casa omului. Pe lângă asta, sistemul de operare începe să fie plictisitor, dezvoltatorii anunțând noi și noi versiuni care au diferențe minuscule ca design dar destul de semnificative ca performanță. Nu contest performanța fiecărei versiuni noi, deci să nu mă înțelegeți greșit.

În opinia mea, dacă aș avea destui bani să îmi cumpăr un smartphone super performant și să fie și rezistent atunci când e pus în situații tâmpite cum mai fiecare utilizator de telefon face: Așezarea telefonului lângă chei, scăparea telefonului pe jos, zgârieturi în lucruri banale și altele, aș alege un Nokia Lumia 920.

M-am uitat la rezistența smartphone-ului recent lansat, Samsung Galaxy S4. Praf! iPhone 5 s-a dovedit mai rezistent decât smartphone-ul celor de la Samsung.

Hai să vă prezint un clip foarte tare cu un alt smartphone, cel pe care mi l-aș dori să îl achiziționez de îndată ce fac rost de...500 de euro. :)) Sau 100 și ceva la un abonament decent, deci tot e ceva, dar tot cam scump.

Nokia Lumia 920 e un smartphone cu sistem de operare Windows 8. Are la dispoziție pentru utilizator aplicațiile foarte utile printre care și Wordpress, Instagram, Facebook, Twitter etc. Are o cameră foarte performantă de 8.7 Mpx, având atașată o lentilă Carl Zeiss.

În fine, smartphone-ul e foarte foarte drăguț atât ca design exterior dar și ca design al sistemului de operare. M-am uitat la rezistența acestui telefon. Deci...dai cu cheile, dai cu cuțitul, ecranul e pur și simplu intact, fără zgârieturi. Pe spate, diferențele sunt minuscule, materialul fiind un policarbonat. Adică, pe spate zgârieturile se văd dar foarte foarte ușor, și asta doar dacă îl expui la lumină puternică încât să cauți fix zgârieturile, însă la o simplă vedere nu realizezi nimic. A încercat omul și cu un ciocan...nimic. A bătut un cui cu smartphone-ul, folosind partea cu ecranul. Nimic! Pe mine m-a convins rezistența acestui telefon atunci când e supus unor presiuni normale sau puțin mai...dure.






CE PĂRERE AVEȚI? E CEL MAI REZISTENT SMARTPHONE POSIBIL? DACĂ NU, CARE E CEL MAI REZISTENT ÎN OPINIA TA?



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles