Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Vodafone: Smartphone la 1 euro și avans de 579 euro.

vineri, iunie 21, 2013
De vreo 2 săptămâni mă gândeam să scriu articolul ăsta, dar am tot ezitat în speranța că îmi voi lumina mintea privind nelămurirea mea. Nelămurirea mea constă în abonamentele Vodafone. Acum ceva timp, tata a intrat pe la ei pe site și a observat o chestie ciudată. Mi-a arătat și am rămas și eu uimit de posibila eroare sau sistemul ciudat pe care Vodafone îl folosește în scopul de a-și atrage clienții sau mai știu eu ce tehnică de marketing e pe aici. Ideea e că...în acest articol vă voi arăta cum să te orientezi la un smartphone elegant și frumos care costă 1 euro cu abonament de 65 euro/lună (RED), însă când îl bagi în coș...apare avansul. Un avans de aproape 89 ori mai mare decât prețul abonamentului. Așa că stau și mă gândesc...De ce îl mai cumpăr cu abonament când trebuie să dau un avans cât prețul telefonului și pe lângă asta mai sunt și obligat prin contract să le plătesc serviciile că deh....e abonament? Nu mai bine cumpăr telefonul la liber, chit că la unele telefoane îți dă un discount de 10-15 euro și mă trec pe o cartelă de 5 euro cu servicii limitate decât nelimitate? Partea tare e că de 2 săptămâni sau chiar mai mult...când dau detalii să văd ce e cu avansul ăsta...pac: Serviciu în mentenanță sau se deschide o mică fereastră cu o iconiță ce arată că se tot încarcă.Iată și imaginile mai exact. Am luat spre exemplu un Nokia Lumia 920 care la liber costă 579 euro și la abonament RED 65 costă 1 euro, dar trebuie avansul care e cât valoarea telefonului... Înțelege cineva ceva?







Aștept părerile voastre în caz că știți cum funcționează sistemul ăsta...care mi se pare unul destul de ciudat. :)

Și că tot am scris de Vodafone, o companie care mi se pare totuși OK cu excepția chestiei ăsteia de care nu sunt lămurit...vă arăt un videoclip frumos dintr-o reclamă :) Vă urez un weekend minunat!



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
bucurblog
Autor
22 iunie 2013, 21:02 delete

uuu rusine vodafone mersi eu zic pas.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 iunie 2013, 22:21 delete

Cum dorești! :)) Adică, și eu aș face același lucru în caz că vreau să fac un abonament de genul la ei...pentru că nu pricep sistemul și poate ies păgubaș. Țin minte acum 2 ani cam așa, când mi-am făcut un abonament și am cumpărat un Samsung Galaxy Gio. Pe net arăta 19 euro telefonul, cu 12 euro abonamentul, și în magazin telefonul costa 29 de euro...

Răspunde
avatar
Zombie_|_13
Autor
12 noiembrie 2013, 08:20 delete

Ideea e simpla: nu iti convine, nu cumperi. Practica asta o vei intalni la orice companie multi-nationala. Este o afacere, nu o actiune de bine-facere. Parerea mea este ca ne-am obisnuit sa facem revolutii online pentru ce? Pentru un telefon mobil? E ca aia "murim de foame, dar ne respectam, ce p**a noastra". Daca romanasul de zi cu zi si-ar pune toata energia in lucruri cu adevarat importante, am ajunge departe. Este cat se poate de normal ca atunci cand se comanda un abonament de 69 Euro (baaa, 69! 30% din o mare parte a salariilor din romania lunare), sistemul de vanzare sa-si ia o masura de precautie. Tu, ca multi altii, ar putea sa ia telefonul, sa faca un contract si sa dea tzeapa. Ce o sa pateasca? Nimic. Atunci cine iese in prejudiciu? Vodafone. Iti garantez ca si tu ai face la fel daca ai fi trecut prin asa ceva. Asadar, toata revolutia si critica asta huliganistica online este inutila. Eu ma ghidez simplu: nu-mi place, nu-mi convine, sunt suparat, merg mai departe si gata!

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
12 noiembrie 2013, 08:37 delete

Revoluții online? Ce revoluție vezi în ceea ce am scris în acest articol? E un articol vechi de câteva luni. Ce revoluție vezi în ceea ce am scris pe pagina de Facebook a companiei? Revoluția adevărului? Există alte căi pentru a-și recupera pierderile. Instanța. Sunt multe tehnici de a-și recupera banii de pe bunul pierdut, în cazul de față, telefonul. Ți se pare normal ca Vodafone să-și atragă clienții cu abonament și cică smartphone la 1 euro, dar când dai comandă să-ți ceară peste 90% din valoarea telefonului la liber, sau în cazul mai vechi, 100% + valorea de 1 euro la abonament? Așa cum poți vedea în pozele din articol. Și ține minte că Vodafone precizează că există niște criterii pe baza cărora îți vor cere avans/garanție, criterii care nu au mai fost aplicate acum câteva luni, când eu ca anonim umblam pe site-ul lor și am băgat ca exemplu telefonul din articol. Fără verificarea unor astfel de factori, Vodafone tot mi-a cerut avansul de 100% valoarea telefonului. E cea mai proastă tehnică de marketing abordată de o companie internațională. Să ademenești clientul pentru un smartphone performant și ieftin + abonament și să realizezi că-ți cer avans cât telefonul la liber. Îți sună normal?

Nu suport prostia. Dacă crezi de cuviință că ceea ce am făcut eu se poate numi critică huliganistică, e strict problema ta. Eu nu suport tentativele de bătaie de joc din partea unor companii renumite, că vezi Doamne-s renumite. Înțelegi? De ce Cosmote nu aplică tehnica asta? Pentru că au de pierdut!

Răspunde
avatar

Recent Articles