Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Gaming-ul A FOST un hobby pentru mine!

duminică, iunie 23, 2013
Nu-mi vine să cred asta, dar...unul dintre hobby-uri numai e hobby deloc. Asta nu înseamnă că acum gaming-ul e loc de muncă. Vorbesc aici de gaming, un hobby de care eram dependent. Îmi aduc aminte de la începutul anilor 2000, când jucam Porsche, Bomberman, Aladin, Rapanui, NFS Underground și altele...până ce mi-am achiziționat primul meu calculator prin 2003. Eram bâtă în ce privea cerințele jocurilor, ce era ăla windows, HDD și altele, dar la scurt timp mi-am băgat nasul prin el și am învățat de unul singur dar și cu ajutorul lui tata și încă un verișor de-al lui (unde mă jucam eu până în 2003).Ușor ușor, anii au trecut și îmi doream să mă joc cât mai multe jocuri, dar să fie cât mai complexe, de durată și captivante. Nu prea am avut succes în a găsi astfel de jocuri, așa că m-am axat pe jocurile cu mașini, shootere, și aventuri (gen: Rayman, Asterix & Obelix). Ce-i drept, la vremea aia, cam greu făceai rost de jocuri ca lumea...pentru că pirateria nu era într-o mare desfășurare așa cum e acum. După...a apărut pasiunea mea pentru FIFA. Am jucat FIFA 98, 2002, 2006, 2007, 2008, 2012 și 2013, însă cel mai mult am jucat 07 și 08, ba chiar am făcut și mici campionate dar am și participat la alte campionate organizate de alții, dar mai mult jucam de plictiseală câte un amical cu câțiva amici.

crysis3

În 2006, a apărut pasiunea mea pentru Counter Strike, celebrul shooter online, de care spuneam că e o porcărie până când l-am încercat și nu m-am putut dezlipi de el. Am jucat câteva luni Counter Strike 1.6 și apoi am descoperit Counter Strike Source la recomandarea unui amic. Am jucat Source intensiv până în vara lui 2010, când mi-am achiziționat și licență prin Steam, dar de atunci s-a răcit pofta mea de joc privind Counter Strike Source. Am mai continuat să joc dar din ce în ce mai rar...până m-am lăsat. Am rămas uimit că jocul meu preferat nu l-am mai accesat de luni bune... Tot acum câțiva ani m-am apucat și de Metin2 la recomandarea cuiva. Aceeași părere am avut-o ca la începutul "carierei" în Counter Strike, până l-am încercat și uite așa am devenit dependent de el. Am avut amintiri frumoase și mai puțin frumoase privind jocul dar asta contează mai puțin, cert e că mă uimește faptul că am avut voința să mă las de niște jocuri care chiar îți creează dependență...o dependență similară cu fumatul sau consumul de alcool.

Anul trecut, în vară mi-am achiziționat un laptop performant, în ideea de a juca și eu ceva pretențios la grafică. M-am jucat muult toată vara trecută, am deschis channel de YouTube unde încărcam clipuri cu ceea ce jucam, chiar dacă pe acolo sunt vreo 20-30 de jocuri încărcate, de fapt am jucat mai multe dar deh..mai venea și lenea pe la mine câteodată.

Acum, am doar 3 jocuri instalate pe laptop: FIFA 13, Dead Space 3 și Grid 2. Rareori le deschid și dacă stau și mă gândesc au trecut ceva săptămâni de la ultimul meci de FIFA, și tot cam atât de la ultima cursă de Grid 2. Dead Space 3...l-am jucat atunci când a fost lansat, dar reinstalând sistemul de operare am pierdut salvările și m-am detașat de el. Le-aș dezinstala dar din nou, lenea mă vizitează.

Pot spune cu sinceritate că gaming-ul A FOST un hobby pentru mine. Mă bucur că am avut voința să le las naiba în durerea lor, pentru că aveam momente când îmi pierdeam și nopțile jucând jocuri și jocuri. Cred că....încetul cu încetul mă maturizez...și chiar mă bucur. Chiar mă bucur că am realizat de unul singur că jocurile sunt chestii care te uimesc, te fac să te simți bine pe moment, ca fumatul de exemplu. Nu pot spune 100% că m-am detașat de jocuri DEFINITIV, dar jocurile numai sunt un hobby pentru mine. Că mai intru odată la câteva luni într-un joc doar de a-mi alunga plictiseala e ceva diferit, dar totuși...dacă lenea intervine, nici în joc numai intru și stau...bucurându-mă de plictiseală.


Întrebarea mea pentru voi, cititorii blogului: Ce părere aveți de gaming, ca HOBBY?

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

3 comentarii

Scrie un comentariu
Anda
Autor
23 iunie 2013 la 18:02 delete

Si eu am fost pasionata de gaming mult timp si am primit mereu comentarii din partea parintilor sau a sotului "iar te joci?!"

Dar eu l-am transfomat in profesie, iar acum lucrez in game developement. Si nu iti dai seama cu cata satisfactie mergi la un job de care esti pasionat.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
23 iunie 2013 la 18:28 delete

Oooo! Mă bucur! Te felicit pentru asta Anda! :) Mult succes în carieră!

Răspunde
avatar
12 septembrie 2013 la 16:23 delete

[…] știrile în materie de gaming nu le-am mai frecventat. Cum am zis într-un articol mai vechi, gaming-ul a fost un hobby pentru mine. Ieri, am aflat că FIFA 14 a lansat versiunea demo, gratuit pentru fanii înrăiți de jocuri […]

Răspunde
avatar

Recent Articles