Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

M-am trecut pe Wordpress!

joi, iunie 13, 2013
blogger2wordpress

 

Astăzi, m-am decis să mă transfer de pe Blogspot pe Wordpress. Motivul? Pfff....nu am un motiv prea bine definit. Cert este că m-am plictisit până peste cap de serviciile Blogspot, așa că vizitând pe alocuri serviciile Wordpress, am făcut o comparație, iar Wordpress a ieșit câștigător. Ce-i drept, la Wordpress nu ai toate funcțiile lui Blogspot și invers, însă funcțiile disponibile la un cont gratuit pe Wordpress sunt mai importante față de cele de la Blogspot și mai ușor de folosit chiar. De exemplu, la Wordpress nu poți personaliza în întregime șablonul, decât câteva culori de fundal sau la text și cam atât. Pentru a avea acces deplin la șablon, încât să schimbi coduri HTML și CSS trebuie să plătești 99$. Îmi place la Wordpress faptul că fiecare articol e bine organizat, mă refer la categorii. Spun asta pentru că la Blogspot există doar etichete, nu categorii care conțin anumite etichete, lucru care afectează la optimizarea paginii în motorul de căutare, și sincer a început să mă cam preocupe chestia asta cu optimizarea SEO etc. Aici, la Wordpress, lucrurile sunt foarte frumos organizate, la articole, la widget-uri, și ce îmi place e sistemul de distribuire pe platformele cunoscute: Facebook, Twitter, Google+, Pinterest și altele.

Blogul cel vechi va rămâne deschis ceva timp, așa că link-ul e disponibil sus în meniu. Așa că vă invit să vă abonați prin e-mail, din nou, dar pe acest blog, și....aaaaa da! Ce îmi place la acest lucru cu abonarea și notificarea prin e-mail e că la Wordpress, abonații primesc e-mail cu notificări instant, în timp ce la Blogspot dacă scriu un articol astăzi, e-mailul se primește de abia peste o zi. Aspectul blogului de pe Wordpress este unul normal, free, ales din catalogul pus la dispoziție de Wordpress. Însă, nu voi renunța la platforma de blogging Blogspot, pentru că intenționez să construiesc niște șabloane premium, dar după ce termin cu BAC-ul și toate chestiile astea legate de liceu.

Îți mulțumesc Pishky pentru timpul acordat unui neștiutor ca mine, în descoperirea funcției de importare a articolelor și comentariilor de pe blogul vechi. Rămân dator!

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
Pishky
Autor
13 iunie 2013 la 01:58 delete

CU plăcere și bine ai venit printre utilizatorii wordpess!
WORDPRESS RULZ!
Cât despre faptul că rămâi dator... să înțeleg că adăugăm o ciocolată în contul vieții? :))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
13 iunie 2013 la 02:02 delete

Bine te-am găsit! :))

Da da! Adaugă o ciocolată în contul meu, hai 2 dacă vrei. :P

Răspunde
avatar

Recent Articles