Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Mă lasă inspirația....

marți, iunie 04, 2013

De ceva timp, am dubii privind activitatea mea...Adică, ba am chef să scriu, ba nu am chef. Când am chef, nu am ce. Când nu am chef, aș avea ce dar nu scriu, iar după deși am chef, parcă acel subiect nu mi s-ar părea interesant și abandonez ideea..


Mă lasă inspirația! Nu știu ce să mai scriu, nu știu ce gânduri să îmi expun aici pe această pagină numită blog, care începe să fie vizitată din ce în ce mai rar de către cititori. Activitatea a scăzut destul de mult, iar eu nu postez frecvent și poate nici subiectele abordate nu sunt prea relevante, interesante sau mai știu eu cum.



Așa că...prin intermediul acestui articol, vă cer ajutorul să îmi spuneți ce doriți să abordez pe blog. Ce credeți voi că lipsește acestei pagini. Dacă mă transform în critic monden sau critic de...societate parcă nu vă place. Dacă scriu prea multe lucruri bune, parcă e prea bine...Nu știu nici eu ce vreți voi să citiți așa că vă las pe voi să îmi propuneți subiecte de articole aici. Zilele astea voi realiza o pagină unde să propuneți un titlu de articol, iar eu din acel titlu voi deduce despre ce e vorba și voi scrie în zilele ce vor urma.


Timpul e din ce în ce mai mic, adică am din ce în ce mai puțin timp dedicat scrisului pe blog, pentru că...trebuie să "scriu" niște informații în minte pentru a lua cu succes examenul de bacalaureat.


Că tot veni vorba de bacalaureat. Se pare că Ministerul Educației a schimbat o chestie din examenul de bacalaureat la limba română. Mai exact, profilurile umane și psihologice vor avea subiecte mai dificile față de cele de la real sau ce mai sunt. Pe lângă asta, se scoate subiectul 2, acel subiect în care ți se cere să argumentezi o opinie bazată pe un anumit citat. Se pare că mulți dintre candidați nu înțelegeau ce dorește acel subiect de la ei așa că, Ministerul a decis să scoată subiectul pe motiv că nu pricepe lumea însă nu a mai spus cu ce va fi înlocuit. Sincer, subiectul 2 era subiectul meu preferat din tot examenul de la limba română pentru că nu avea un barem prea dur pentru subiectul ăla. Adică era o opinie ce urma să fie respectată, depunctate fiind greșelile gramaticale și faptul că nu scrii sub formă de opinie adică fără "în opinia mea", "în primul rând/în al doilea rând" și "în concluzie". În rest totul era ok.


Voi ce părere aveți despre decizia luată de Ministerul Educației privind modificarea examenului de bacalaureat la limba română?

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Bianca Badea
Autor
4 iunie 2013 la 00:45 delete

Tu ai dubii privind activitatea pe blogul tau iar eu am dubii privind calitatea blogului meu :))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 iunie 2013 la 00:48 delete

Fiecare are dubiile lui, right? Eu am dat click pe numele tău și mă duce pe contul tău de G+ așa că nu deduc care e blogul tău pentru că sunt mai multe link-uri de pe diferite bloguri. Dacă știam, ți-aș fi spus părerea mea privind calitatea lui. :)

Răspunde
avatar
Pishky
Autor
4 iunie 2013 la 20:51 delete

No.. eu zic să abordezi orice subiect... ce-ți trece ție prin minte... cred că asta e important în blogosferă, nu să abordezi subiecte după placul cuiva. Cine te citește trebuie să te citească pentru că îi place ceea ce tu îi oferi și nu trebuie să vină doar pentru că tu îi oferi ce vrea el... sper că ai înțeles punctul meu de vedere :)

Răspunde
avatar
5 iunie 2013 la 20:54 delete

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14892037-bac-2013-marea-noutate-subiectele-examenul-limba-literatura-romana-vor-diferite-pentru-profilul-real-cel-umanist.htm

Din cate am inteles, subiectul 2 va ramane doar ca nu va mai avea citat de comentat.

Răspunde
avatar

Recent Articles