Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Să traversez regulamentar sau nu? De fapt, care-i deosebirea?

duminică, mai 26, 2013

Mă gândesc astăzi..care naiba e deosebirea în România dacă traversezi prin loc regulamentar adică pe zebră, sau..pe unde îți vine ție mai bine...

Deosebire: o amendă și....hmm, pe zebră sunt niște linii trasate și în partea neregulamentară nu e nimic...

Asemănare: poți să mori în ambele locuri.

Acum câteva zile, mă întâlnesc cu 2 colegi, unul dintre ei fiind Mihai, și ne îndreptam spre școală. Mergeam ce mergeam și ajungem într-o intersecție nesemaforizată, o intersecție unde se află și o școală generală unde am făcut eu I-VIII, și încă de mic știu câte mașini au sfârșit turtite prin gardul școlii sau prin semnul de stop sau orice altceva...


Trecând frumos, ca niște oameni civilizați pe zebră, o mașină pac făcuse la dreapta direct spre noi... Eram la 1 metru de impact cu mașina, iar Mihai i-a făcut semn aluia că treceam pe zebră și conform legilor rutiere avem prioritate..câteodată. Nah, culmea a fost faptul că era o mașină idioată cu număr de Bulgaria, plină de ciocolatii, să nu zic țigani. În fine. Șoferul nu a zis nimic spre surprinderea mea, însă cel din dreapta șoferului s-a găsit el măreț să iasă din mașină ridicând mâna la colegul meu Mihai, cu întrebarea: De ce comentezi?


Deci mai pe scurt, dragi cititori, să nu cumva să aveți tupeul să faceți observație unui șofer pentru momentul lui de inconștiență, moment care i-ar fi dat viața peste cap cu câțiva ani de închisoare, probabil nici ăia dacă ne gândim la cazul Huidu, pentru că, ori sfârșești călcat cu câteva oase rupte, fracturi, probleme la căpșor sau mori direct, ori te bate șoferul că ai traversat regulamentar. Are logică nu?


Apăi, domn șofer, de fapt nu tu, că ai fost calm, ci amicul tău din dreapta...scuză-mă că ești prost. Cu siguranță nu îmi vizitezi acest blog pentru că ești preocupat să ridici mâna la oameni pentru un sfat prietenesc ca de la pieton la șofer sau te duci în magazine în căutare la reduceri cu preț gratuit. Ești ocupat..să fii prea prost.


În concluzie, aveți grijă ce sfaturi dați la șoferi că s-ar putea să vă calce cu pumnii dacă nu cu mașina.

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Adrian Manea
Autor
26 mai 2013 la 19:16 delete

Sfatul e să nu ieşiţi din casă! :)

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
26 mai 2013 la 19:27 delete

Păi și ce facem domnu' Adrian? Să mergem underground?

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
26 mai 2013 la 19:28 delete

Mda... Oameni și oameni...dacă nu ar exista și ăștia probabil nu am avea ce discuta :))

Răspunde
avatar
26 mai 2013 la 19:44 delete

Eu chiar daca vad ca vine vreo masina spre mine cu viteza si sunt la trecerea de pietoni,trec si zic ca nu ma va calca acum.Opreste omul,se uita urat dar na asta-i Romania.

Răspunde
avatar

Recent Articles