Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

PIXLR - Editare foto online

sâmbătă, februarie 22, 2014
editare foto online

Am găsit un site de editare foto online foarte bun. Se numește PIXLR. Utilizatorii de Android și iOS s-ar putea să știe de aplicația mobilă PIXLR Express și PIXLR-O-MATIC. Sunt niște aplicații de editare foto foarte bune și ușor de utilizat. Eu îl folosesc de vreo două săptămâni și sunt mulțumit de funcțiile oferite. Îmi place să fotografiez, dar nu sunt mulțumit cu o simplă poză, așa că o editez puțin prin intermediul acestui site.

Se pare că au și o variantă specială pentru desktop. Nu trebuie să descarci nimic. Doar încarci poza și aplici setările dorite, apoi salvezi și gata. :) În varianta desktop avem și PIXLR Editor, un fel de Photoshop online, dar asta e ceva mai complexă.

PIXLR Express și PIXLR O-MATIC au în comun aceleași filtre foto, rame și toate efectele. PIXLR O-MATIC se aseamănă foarte mult cu o interfață de Instagram. Alegi filtrul și salvezi poza. La Express, filtrele pot fi ajustate, poza redimensionată, luminozitate, contrast, blur, claritate și toate funcțiile necesare pentru a oferi un rezultat pe plac fotografiilor.
Eu îl folosesc atunci când fac poze. Din păcate, pe Windows Phone nu am aplicația asta la îndemână. Am altele, dar nu sunt la fel de bune ca asta. Tocmai de aceea îl folosesc pe desktop. Un avantaj în folosirea unui site de editare foto online este acela că poți vedea în detaliu filtrul aplicat, fiind un display mai mare decât cel de pe smartphone sau tabletă.


editare foto online - aplicare filtru foto
filtru foto aplicat
editare foto online - aplicare text foto
text aplicat

Așadar, pentru editare foto online vă recomand PIXLR. Vizitați PIXLR.COM și începeți editarea fotografiilor! :)



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

6 comentarii

Scrie un comentariu
22 februarie 2014 la 18:04 delete

Folosesc si eu Pixlr Express de vreo jumatate de an si sunt super multumita. Mai baga si niste chestii dragute de Craciun, Valentine's Day... La sarbatorile astea mai mari. Totusi, e enervant cand nu te poti hotari cum vrei sa iti arate poza finala, fiindca iti plac toate filtrele alea... :))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 februarie 2014 la 18:06 delete

Da... E enervant că site-ul e simplu de utilizat, dar pretențiile mele nu sunt simple, ca drept dovadă că stau chiar și 20 de minute pe o amărâtă de poză..

Răspunde
avatar
Unknown
Autor
22 februarie 2014 la 19:59 delete

Si eu folosesc Pixlr si il recomand. Felicitari pentru articol. De fapt felicitari pentru articolele tale. Imi plac. M-ai castigat ca si cititor fidel.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 februarie 2014 la 20:01 delete

Mulțumesc, Mihai! :) Sper să te mențin fidel! :D

Răspunde
avatar
Razvan
Autor
22 februarie 2014 la 20:21 delete

Folosesc Pixlr cam de multa vreme. Imi editez rapid imaginile care le public pe blog. Foarte la indemana unealta.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
22 februarie 2014 la 20:24 delete

Da, foarte bună ideea de a folosi site-ul pentru materialele de blog.

Răspunde
avatar

Recent Articles