Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Jocuri Nintendo pe Windows Phone 8

duminică, februarie 09, 2014
nintendo games on windows phone 8

Ăsta-i un articol pliiiin de fericire. Un articol fericit si un om fericit. Eu.

Astăzi m-am jucat Aladdin. M-am jucat Donkey Kong Country, Earthworm Jim, Bobby's World. (Da. Lumea lui Bobby, cel din desenul animat). Astea sunt câteva din jocurile copilăriei. Jucam ca un nebun pe PC printr-un emulator ce-mi dădea acces la mii de jocuri Nintendo. Dar vremea aia a trecut... până azi. Azi mă joc jocurile copilăriei pe Windows Phone 8, adică pe telefonul meu. Nu-i așa că-i fain să porți cu tine într-un simplu telefon, jocurile ce ți-au adus un strop de fericire în copilărie? Eu zic că da. E un moment de nostalgie. :)

Snes8x,VBA8, VGBC8 sunt aplicații Windows Phone 8 cu emulatoare integrate ce-ți oferă posiblitatea să joci jocuri Nintendo sau GameBoy Advance/Color.

Fiecare aplicație are un emulator diferit, deci jocuri diferite. Iată lista detaliată și link-urile de download pentru fiecare:

Snes8x - Emulator: Super Nintendo (Descarcă aplicația)
VBA8 - Emulator: GameBoy Advance (Descarcă aplicația)
VGBC8 - Emulator: GameBoy Color (Descarcă aplicația)

The kamikaze squirrel game on windows phone 8Aladdin Nintendo game for Windows Phone 8Bobby's World Nintendo game for Windows Phone 8

De unde descarc jocuri?

Jocurile sau ROMS le puteți descărca gratuit de pe www.coolrom.com.
Mai sus am precizat lista aplicațiilor și numele emulatoarelor prezente în fiecare aplicație în parte. Așa trebuie să cauți și jocurile. Prin intermediul meniului orizontal de culoare albastră de pe site-ul precizat, cauți și alegi categoria după numele emulatoarelor: Super Nintendo, GameBoy Advance sau GameBoy Color.

Cum instalez un joc?

Un joc il instalezi prin procedeul de import de pe cardul SD sau de pe contul de SkyDrive. Însă, imediat după descărcarea unui joc de pe site-ul de mai sus, trebuie să-l dezarhivezi și să-l pui pe card sau pe SkyDrive. Apoi intri într-una din cele 3 aplicații și dai "Import ROMs from SD Card" sau dacă folosești SkyDrive, după ce faci conectarea din aplicație îți va apărea un buton "Import ROMs". Apoi dai slide la "Rom list" și îți alegi jocul în care vrei să intri.

Simplu și distractiv! :)

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles