Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Cum să schimbi numele unei pagini de Facebook după ce ai depășit 200 de like-uri

vineri, februarie 07, 2014
N-am atins 50 de mii de vizualizări, dar m-am gândit că-i o idee bună să stârnesc interesul anunțând un tutorial la un număr de vizualizări, nu? Așadar, iată tutorialul mai devreme. :) Un tutorial destinat utilizatorilor ce administrează o pagină de Facebook, dar care a depășit pragul de 200 de aprecieri. Facebook a impus un fel de restricție pentru marea majoritate a țărilor, astfel că nu putem schimba numele paginii de Facebook după ce am atins numărul de 200 de like-uri. Ceva îmi spunea că se poate. Am căutat pe Google și am tot căutat. Am găsit, dar n-a funcționat. Până la urmă i-am dat de cap. 

Așadar, fiți atenți la tutorial, da?

Ai nevoie de:
- răbdare
- browser Mozilla Firefox (Nu-l ai? Ia-l de aici)
- un add-on pentru Mozilla (Ia-l de aici)
- o pagină de Facebook, bineînțeles.

NOTĂ! Nu garantez că Facebook va aproba cererea voastră de redenumire a paginii de Facebook pe care o administrați. Eu am trimis o cerere mică, mai exact din numele "Eddie" am cerut să fie redenumită în "Eddie Writes". Paginile încadrate în categoria "business" vor trebui să furnizeze dovezi că acea afacere și-a schimbat activitatea sau numele, furnizând o factură de utilități sau altceva. Nu știu cum se procedează în cazul ăsta, dar cel mai bine e să urmați pașii pe care-i ofer indiferent de categorie.

1. Instalează Anonymox, add-on pentru Mozilla Firefox

Mai sus am specificat lucrurile de care aveți nevoie. Așadar, aveți nevoie de Mozilla Firefox, iar mai apoi să instalați add-on-ul (extensia) respectivă. Odată instalată, extensia va fi afișată sus în dreapta browser-ului. Dați click pe ea și asigurați-vă că-i activă. Ce face Anonymox? Schimbă ip-ul printr-o conexiune de tip proxy, astfel că atunci când intri pe Facebook din browser, ip-ul tău va fi de origine americană. Cum spuneam, Facebook a restricționat funcția de redenumire pentru marea majoritate a țărilor, dar nu și în America sau Canada.

2. Redenumirea propriu-zisă

După ce ați activat extensia, intrați pe Facebook și vă conectați la contul vostru. Intrați pe pagina dorită pentru redenumire și lângă butonul de apreciere a paginii aveți un buton "Update page info". Recomand ca pagina să fie în engleză, nu în română. Știți doar că până și preferințele lingvistice aduc funcții diferite contului. Odată intrați în setările paginii, dați click pe numele actual. Lângă nume ar trebui să vă apară un link "Request change". Apăsați pe el. 

Acum e foarte simplu. Completați cu ceea ce vă cere acolo, bifați ce trebuie să bifați și trimiteți formularul. Nu are rost să mai pun poze ca să vedeți ce și cum. Tot ce trebuie să știți e că la "Why do you want to change your page name", selectați "My page name is misspelled". Atât! Trimiteți cererea și așteptați cam două zile. Când e timpul veți primi un e-mail de la Facebook în care vă spune dacă v-a aprobat sau nu cererea de redenumire. :)

Întrebări?

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Eddie
Autor
8 februarie 2014 la 12:56 delete

Mulțam, Cristi! Poate vei avea nevoie de el vreodată! :P

Răspunde
avatar
Delanu
Autor
11 februarie 2014 la 20:28 delete

Interesant, n-am stiut cum sa schimb numele unei pagini asa ca am facut alta, cretin, nu?

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
11 februarie 2014 la 20:32 delete

N-am spus-o eu, ci tu! :)) Asta-i ca o lecție privind dezinformarea, zic eu. Trebuie să folosești Google și în alte scopuri decât divertisment, așa cum marea majoritate a românilor procedează. Încearcă aceeași metodă de proxy, dar vezi dacă ai sistemul de "Merge pages" în setările paginii care are mai puține like-uri. Nu garantez că funcționează sau că ți se afișează funcția. Cert e că trebuie să ai conținut similar și nume similare, adică elemente comune între cele două pagini.

Răspunde
avatar

Recent Articles