Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sezonul petardelor

sâmbătă, decembrie 28, 2013

În fiecare an, atunci când sărbătorile de iarnă se apropie, e imposibil să nu mă gândesc că vor urma zile când voi auzi zeci, sute de petarde în miez de noapte. De vreo doi ani, mă enervez când văd o grămadă de analfabeți care nu știu ce să facă cu o pocnitoare. Lucrul ăsta îmi spune că și omul respectiv e atât de prost, încât face POC! ca o petardă. 

Am aruncat și eu cu astfel de pocnitori în copilăria mea. Tata cumpăra. Era vremea când era legal să cumperi astfel de pocnitori. Chiar și așa, nu aruncam sub "talpa" omului. Aruncam în propria curte, nu în sânul unei pițipoance sau în buzunarul de la cămașa unui cocalar beat criță de Revelion. Nu! Eram civilizat și aruncam într-un spațiu închis. De câțiva ani, comercializarea unor astfel de materiale pirotehnice e strict interzisă. De ce? Păi și-au dat seama și autoritățile că există câte-un prost, care în loc să arunce pocnitoarea după ce o aprinde, o ține în mână să arate că nu-i fricos. Totul până o bucată din acea pocnitoare îi zboară fix în meclă și după începe să plângă și să țipe după mă-sa. Na poftim cultură, mai vrei recoltă?

Culmea, deși comercializarea de materiale pirotehnice e interzisă, totuși se mai fabrică. Din nou, culmea, ele ajung și prin țara noastră. 
Acum întrăm în anul 2014. Dacă ceața asta din oraș se lasă în noaptea de Revelion, probabil mă voi îndrepta cu familia către locația de unde artificiile își vor lua zborul. Dacă va fi să fie, va trebui să fiu atent la "petardele de oameni" care aruncă cu pocnitorile prin mulțime. Ce mă sâcâie e Jandarmeria care freacă menta și se uită cum o duzină de proști aruncă cu petardele prin mulțime. Riscul e ridicat. Îți sare o bucată în ochi de te prinde anul mutilat. 

Sezonul petardelor se apropie. Atenție la prostime!


Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

6 comentarii

Scrie un comentariu
Anonim
Autor
28 decembrie 2013 la 15:41 delete

Ai pierdut un lucru: dacă le spui ceva, desigur, se apucă să te înjure şi să arunce cu mai mult drag după tine.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
28 decembrie 2013 la 15:45 delete

Da, ai mare dreptate! Poate chiar o și încasezi, așa... subtil în mulțime.

Răspunde
avatar
Anonim
Autor
28 decembrie 2013 la 19:32 delete

Pomenesti de analfabeti... Dar tu nu stii ca intre subiect si predicat nu se pune NICIODATA, dar NICIODATA virgula? STOP PETARDELOR!

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
28 decembrie 2013 la 19:44 delete

Dacă mai greșește omul nu înseamnă că e analfabet. E o idioată de virgulă scăpată alandala. Dacă etichetezi oamenii ca fiind analfabeți după o virgulă pusă aiurea sau deloc, atunci n-am ce să zic. Keep it up! :) Nobody is fuckin' perfect. Understood? :)

Chiar dacă ai dreptul să rămâi anonim, ar fi civilizat să-ți pui și-un nume să știu cui mă adresez. Bănuiesc că acel indemn de pe final face referire la cu totul și cu totul altceva.

Răspunde
avatar
sorin
Autor
30 decembrie 2013 la 00:58 delete

La cat ador sezonul asta sigur 100% voi teroriza vecini.

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
30 decembrie 2013 la 11:43 delete

Ai grijă să nu te terorizeze vecinii pe tine! :))

Răspunde
avatar

Recent Articles