Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Săptămâna asta îl ascult pe John Mayer

luni, noiembrie 04, 2013
Probabil, unii dintre voi așteptau să vadă ce mai postez în materie de muzică. Nu prea am avut timp să ascult muzică zilnic și să descopăr artiști care-mi fac ziua mai frumoasă. Astăzi vă prezint un nou articol. :)

Săptămâna asta îl ascult pe John Mayer. L-am descoperit întâmplător pe YouTube. Căutam una dintre melodiile cântate de John Legend, melodie auzită întâmplător la Vocea României. Nu am găsit acea melodie, dar l-am găsit pe John Mayer, undeva la clipuri similare. 
Îmi place vocea și muzica lui. E un cântăreț de origine americană și genurile abordate de el sunt: blues, pop-rock, soul. Primul lui album a apărut în 1999, deci nu-i un artist recent apărut în lumea muzicii. I-am citit istoria pe Wikipedia și am rămas surprins de întâmplările din copilărie, partea interesantă fiind achiziționarea primului său instrument de muzică, o chitară. Nu mă mai lungesc cu vorba și vă urez audiție plăcută! Ne vedem săptămâna viitoare cu un nou artist sau trupă.







sursa foto: google.ro



Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

2 comentarii

Scrie un comentariu
BogDan
Autor
4 noiembrie 2013 la 20:31 delete

Am făcut destul de târziu cunoștință cu el. Mai precis prin 2008 sau 2009, când am auzit versiunea sa acustică de la Free Fallin'. Am avut o problemă, știu bine. Sunt fan de Tom Waits și fan al filmului Falling Down, și accept mai greu lucrurile care să iasă din ceea ce este clasic. Însă am mers mai departe și, da, omul este din generația mai nouă și are talent cu carul. Nu va fi un SRV sau Sting, dar sunt sigur că are ce să ne ofere chiar și așa :)

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
4 noiembrie 2013 la 20:35 delete

Muzică bună să fie, zic. :) Eu am făcut cunoștință cu el acum câteva zile. :D Mai bine acum decât niciodată! :P

Răspunde
avatar

Recent Articles