Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Mi-am cumpărat râmă! Caut lesă!

sâmbătă, aprilie 06, 2013
Recent, mi-am achiziționat ceva ce se numește fița anului. O râmă de la pescărie...Săraca râmă, speriată fiind ca celelalte că va deveni momeală pentru pești, spre surprinderea ei am păstrat-o. În acest moment se uită cum o laud în acest articol și o fac vedetă. Are 10 centimetri lungime, e roz ( pe maro nu am găsit ) și răspunde la numele de Beanca.

Înălțimea ei depinde, câteodată are și 1 centimetru, atunci când merge pe stradă și e nevoită să treacă peste un muc de țigară aruncat pe asfalt în ciuda legii cu fumatul public.


O spăl, dar nu o îmbrac. Își etalează formele de invidiat, ba în formă de colac, ba în formă de S, ca orice râmă de altfel. E incredibil ce poate face cu corpul ei. Se mișcă în orice fel. Puteam paria că va primii 3 de DA de la Românii au talent, chiar de la imprevizibilul Mihai Petre, cu numerele ei de gimnastică.

Nu se joacă pe PlayStation sau Xbox, ci se duce frumos în curte și se bagă în pământ...de fericire. Tot în grădină, am și flori, iar Beanca, râma mea, îmi spune tot timpul la ce floare e apă insuficientă.

Singura nemulțumire e lesa...Nu găsesc o lesă perfectă pentru ea...Câteodată se transformă în năroadă și întoarce capul după băieți, iar eu nu pot să îi atrag atenția, decât dacă o ameninț că o bag în pământ...Așa că m-am decis să caut o lesă, perfectă din piele de țânțar sau libelulă, însă nu am găsit un site care să vândă un astfel de produs. Așa, cu lesa odată achiziționată, o trag de gât, încât să vadă pe unde merge, nu de alta, dar într-o zi, uitându-se după băieți, s-a lovit cu capul într-o pietricică cât bobul de mazăre și  durut-o....rău.

GATA cu glumele! Oameni buni...Ce naiba am ajuns? Ok, înțeleg...pițiponcismul sau cum se numește e de mare audiență la TV, dar să ajungi să mergi cu Ghiță, porcușorul cel fermecat pe stradă, spoită cu glossul tău adus din Franța, primit cadou de la frățiorii tăi care cică lucrează la securitate ( sparg bancomate ), în niște cizme ciudate și nu numai...Vestimentație frate...

Săracul porc, se întreabă: WTF! Sunt la Tonight Show by Jay Leno?  Dacă ar afla adevărul săracul porcușor, nu i-ar pica bine.

Totodată, o văd pe ex-nevasta acelui designer de vestimentație parcă, Iulia Albu, care mergea cu soră-sa, Curca pe la evenimente de mare anvergură...Ce or fi zis oamenii de acolo: În sfârșit are și Iulia o prietenă de rangul ei.

Nu știu de unde naiba s-a preluat această modă, însă prin țările civilizate nu am auzit să mergi cu curca, găina, fazanul, capra vecinului la plimbare...Sunt curios, oare ce au visat cu o noapte în urmă aceste femei, care din păcate ne fac de râs cu aparițiile lor la TV. 

Acea povestioară, inventată de mine pe moment, nu e departe de realitate...Aceste pițipoance vor ajunge să meargă și la saună cu aceste animale, să se uite la WoWBiz, la Cancan împreună, sau mai rău să se certe amenințându-le că le bagă la cuptor cu celebra pungă magică...


Suntem aproape de demență cu aceste specimene care apar la TV? Eu unul așa cred...o să înnebunesc, dacă mai văd astfel de idioate pe la TV. Veți zice: Schimbă canalul! Unde să îl schimb mă? Când curca era promovată pe toate posturile...aproape..Politica nu o suport, știrile nu prea...așa că spuneți-mi voi, ce să fi făcut? :))


Acest articol este încadrat în categoria funny. Cine nu se prinde, să se mai arunce odată...poate se prinde....de glumă!

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Pishky
Autor
6 aprilie 2013 la 18:32 delete

Mă... dacă și tu îți luași râmă.. eu... eu îmi iau.... pff... nu mai am ce să îmi iau.. ca toți le-ați luat pe toate!!!
Hai.. că m-ai făcut să râd copios!

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
6 aprilie 2013 la 18:35 delete

Ce zodie ești? Cineva îmi zisă adineauri că își cumpără rac...pentru că zodia ei e Rac. Dacă m-aș lua după zodie, care în cazul meu e Gemeni, refuz. Nu vreau frate :)).

Nu mai bine îți cumperi și tu o râmă să întemeieze și Beanca mea o famile. Apropo, râma să fie mascul...adică...vierme? WTF! :))

Răspunde
avatar
Pishky
Autor
6 aprilie 2013 la 19:50 delete

Nu! NU! NUU!! Nu vreau râmă.. vreau ceva diferit! iar eu sunt balanță... deci nu-mi pot lua nimic :))

Răspunde
avatar
Stefan
Autor
6 aprilie 2013 la 19:57 delete

Prima parte mi-a placut.In rest,putin imi pasa ce se intampla cu pitzicurentul din Romania.Pentru mine astfel de persoane nu exista!

Răspunde
avatar

Recent Articles