Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Un protest de familie...

luni, aprilie 01, 2013
Astăzi, mă plimbam prin părculeț cu un coleg care e și un bun amic prin zona primăriei din orașul meu, Drobeta Turnu Severin...

Având o oră liberă, fiind săptămâna altfel, ne-am decis să ne mai plimbăm, să luăm aer curat chiar dacă era o ceață enervantă...
În drum spre locul cel mai vizitat de mine și amic, am zărit, un cetățean împreună cu nevasta lui și încă un bărbat, protestând de zori în fața primăriei și scandând fel și fel de lucruri cum ar fi: Joc MAFIA, Jos Corupția ș.a.m.d.


Acești oameni, fiind singurii din tot orașul care au puterea de a protesta liber în fața primăriei, susțineau din câte îmi aduc aminte de acum câteva luni de la știrile locale, că vor ține greva foamei...Eu unul mă îndoiesc că acest protest e o grevă a foamei, deoarece, din cultura mea generală, un om nu poate rezista mai mult de 40 de zile, mai ales iarna, fără hrană, apă etc...Acești oameni protestează încă de prin decembrie 2012 dacă nu mă înșel dar nu sunt băgați în seamă deloc de către vreun oficial al primăriei...

Sincer să fiu, politica o detest, însă primarul actual, odată intrat în funcție a schimbat fațada orașului în super bine, de la reabilitarea străzilor, parcuri, zone de agrement, renovări de monumente care sunt simboluri ale orașelor, fluidizarea traficului prin intermediul sensurilor giratorii, lucruri pe care nu le-am întâlnit pe vremea bătrânului primar, atunci când eram mic copil...Însă, din păcate, în ziua de astăzi, primarul a redevenit un om oarecare din categoria asta politică, ignorând presa locală, numai comunică cu cetățenii așa cum obișnuia, și pe lângă asta a scumpit fel și fel de utilități prin oraș cum ar fi apa, canalizarea, ori, orașul meu fiind unul portuar, având Dunărea la picioarele noastre, scumpim apa, băgăm oameni în șomaj de la combinatul chimic, plănuim să închidem hidrocentrale sau termocentrale și tot așa...Iar ei, justifică aceste demersuri ca fiind în avantajul economiei...dar nu e deloc așa...

În fine, am cam deviat de la subiect...Vorbeam de această familie care scandează în fața primăriei dar care nu sunt băgați în seamă...Nu știu dacă ei realizează că acest protest e pur și simplu în zadar, pentru că autoritățile locale pur și simplu îi ignoră...adică e așa de greu tu ca oficial să cobori câteva etaje și să întrebi acel cetățean protestant de ce protestează și care e scopul protestului? E chiar greu? Vă zic eu! Nu e deloc greu, dar toți acești oameni corupți au un orgoliu dat naiba...și nu îndrăznesc ei facă astfel de lucruri cu cetățeanul de rând, de a-l întreba ce dorește să obțină prin acest protest...


Țara asta...e jalnică...Scumpim, scumpim și iar scumpim...Nu protestez prin acest articol pentru că degeaba o fac, credeți-mă, însă..dacă scumpești un lucru, iar venitul cetățeanului e același...creierul tău redimensionat de politician nu sesizează că economia va stagna sau se va prăbuși? Nu! Că ei sunt prea ocupați de evaziuni fiscale, prea ocupați de a se înțepa între ei politicienii, prea ocupați de a-și elimina concurența...Asta e politica românească...

Probabil, voi distribui acest articol presei locale, nu știu, mă mai gândesc, pentru că nu doresc să aud fel și fel de chestii la adresa mea cu privire la articole scrise inutil sau lucruri de genul...însă dacă cineva dintre cititorii acestui blog dorește să distribuie acest articol, probabil ar rezolva cazul acestei familii care protestează în zadar...din păcate...

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles