Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Despre show-ul Românii au talent

sâmbătă, martie 16, 2013
Aseară a fost al 3-lea episod de preselecții dacă nu mă înșel, al show-ului Românii au talent. Pot să spun că sunt un fan al acestei emisiuni, datorită energiei pozitive pe care mi-o redă pe parcursul ei...

Nu vorbesc de chestii Fengh Shui, ci de divertismentul pe care îl redă, fazele amuzante ale concurenților, dar mai ales a celor 2 super băieți Smiley și Pavel Bartoș..ei 2 mă binedispun al naiba de bine, mă fac să râd, și pot să spun că e o doză zilnică recomandată să îi privești, și îmi place că încep weekendul cu ei...



Aseară au fost concurenți, buni, beți, analfabeți dar și concurenți care au probleme de sănătate, cei care au handicap..Ei bine, asta mă deranjează...Faptul că...ei riscă să își creeze o imagine negativă datorită handicapului lor, care creează o energie pozitivă, în sensul că te face să râzi...Acel om însă, nu poate să își dea seama de ce râde o sală întreagă...de handicap sau de numărul prestat? E păcat de acești oameni, însă îi respect..Pe lângă asta, mai sunt oameni care participă însă vin cu o poveste, unii dintre ei bazându-se la calificare mai mult de pe baza poveștii decât a numărului prestat...

Acum..na...există și idioți, care încearcă să convingă că sunt supremi, ca acel chelios bătut în cap din episodul de săptămâna trecută, când se târâia pe scenă încercând să danseze freestyle, intrând în polemică cu juriul și aproape să se ia la bătaie cu sala, spunând că el poate mai mult ( gâfâind ).

În primele 2 episoade, a predominat idioțenia, analfabeții, și nu numai...
Aseară în schimb mi-a plăcut destul de mult, însă astăzi vizionând momentele preferate de aseară, am observat comentarii negative asupra unora care erau chiar buni...

Și m-am enervat cumplit, că un român de rând, critică un român care are ceva talent în el...
De exemplu, aseară a fost un băiat care a dansat dubstep...Lumea a postat comentarii jenante asupra lui cum că ăsta nu e dans,  că unul se manifestă la fel când e constipat și așa mai departe...

Se pare că românul e invidios când vine vorba de un altul talentat...Foarte invidios chiar...De ce nu faci și tu la fel, dacă spui că nu e dans? Du-te la Românii au talent sau la show-uri de freestyle și arată cât ești de bun și de supratalentat față de concurenții de aseară care au dansat..Asta m-a deranjat foarte mult, faptul că românii jignesc concurenții deși ei sunt total pe lângă acest dans...Dubstepul este un dans interesant, energic, dar foarte complex....


Voi  ce părere aveți de concurenții de aseară?

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles