Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Youtube oferă un nou design canalelor

luni, martie 11, 2013
Surprinzător, YouTube a reușit să mă uimească cât de cât cu noul design al canelelor...Este mult mai simplu, mai accesibil și mult mai atrăgător încât să aduni abonați...

Schimbarea se face din dashboard, însă dacă dorești să vezi direct despre ce e vorba la noul design click AICI.
Noul design se numește YouTube One și oferă o navigare mai ușoară a vizitatorilor sau abonaților pe canalul tău de YouTube.




Pe lângă așezarea ordonată a listelor de redare, a detaliilor, YouTube One vine în ajutorul tuturor dispozitivelor care pot reda serviciul YouTube adică: smartphone, tabletă, sisteme desktop, laptop-uri și TV-uri de înaltă rezoluție.


Eu l-am aplicat și sunt chiar plăcut surprins de un design foarte simplu și ușor de folosit...În comparație cu versiunile trecute, acesta este mult mai ușor, deci după părerea mea poate aduce mai mulți abonați...acum depinde și de conținut :)

Hai să vă spun ce poți face mai nou pe acest YouTube One. De exemplu, dacă ai un show care se desfășoară de regulă pe YouTube, prin intermediul acestui nou design, poți adapta conținutul ca un show propriu-zis...Mai pe înțelesul tuturor, poți structura clipurile redenumindu-le în episoade, și poți numii playlist-urile în sezoane. Deci mai pe scurt, este adaptabil la aproape orice tip de canal de YouTube, de domeniu etc.

O altă parte nouă este elementul artistic, acel banner unde îți poți introduce detalii bineînțeles necesită și ceva cunoștiințe de grafică în Photoshop pentru a-l face cât mai elegant și de calitate...Un lucru m-a enervat...
Atunci când încarci un astfel de banner îți recomandă o anumită dimensiune, mai exact 2120x1192. De ce așa mare? Păi cum am zis mai sus este optimizat și pe TV-uri de înaltă rezoluție...Scriptul acesta funcționează în felul următor: rezoluția dispozitivului tău scalează bannerul, însă nu tot ci la o anumită rezoluție...
Nu am înțeles de ce, dacă fac un banner de 2120x1192 plin de informații și elemente grafice, bannerul riscă să nu fie afișat tot, însă pot vedea numai dacă am plasmă...Culmea, nu? Iar pe o rezoluție mai mică, în cazul meu laptop, nu se vede tot...ci doar o mică mică parte...Scriptul spune să nu te mai obosești cu mai multe imagini optimizate pentru fiecare dispozitiv în parte, însă, parcă mai bine îmi dădea voie să fac asta, pentru că scriptul actual îmi redimensionează banner-ul după propriul plac nu după placul meu...Probabil sunt mai mulți dezamăgiți de acest fapt...

În rest, pot să zic că e destul de cool, de simplu și frumos...Vouă vă place?

Recomand

Articol mai nou
« Articol mai vechi
Articol mai vechi
Articol mai nou »

Recent Articles