Acum câteva zile am fost cu tata în oraș să îmi caut folie pentru display-ul telefonului meu. M-am orientat pe net și am aflat că e folie anti-amprente și anti-reflexie, dar nu era convenabil să cumperi online datorită taxelor poștale.
Ne-am dus la Cosmote, dar nu aveau folie de protecție de niciun fel. Aveau huse, carcase și toate nebuniile pentru toate telefoanele, dar folie de protecție pauză-spriț. Nu era o extra prioritate folia asta, dar când mergeam pe stradă și umblam pe telefon, datorită luminii se vedeau amprentele pe ecran. Pentru asta voiam mai mult, că doar ecranul are protecție pentru zgârieturi de la sine. Anti-reflexia e utilă și aia, mai ales când bate soarele.
Cum la Cosmote n-am găsit nimic, m-am dus cu tata la Vodafone, magazinul fiind amplasat la 100-200 de metri distanță. Am intrat și am început dialogul cu cel de acolo:
- Bună ziua!
- Bună ziua!
- Aveți folie de protecție pentru Nokia Lumia 520?
- Nu, n-avem!
În gândul meu: Să vezi că mai bine dau comandă online. Ăștia n-au nimic...
Nu ieșim din magazin că pe tata îl apucă orientatul pe la telefoane și tablete.. La două minute vine tipul la noi și spune:
- Avem folie, dar trebuie s-o tăiați. Luați și tăiați după forma telefonului...
- Nu, mulțumim!
În gândul meu: Bă ești nebun? Parcă aș înveli o tavă și aș băga-o la cuptor... Puii mei.. Nu poți tăia după forma telefonului pentru că e practic imposibil. Trebuie cât display-ul, nu cât telefonul cu tot cu ramă... Stau și mă chinui să tai și drept, dar și să calculez cât trebuie fix, să nu se lipească aiurea...
În opinia mea, e ridicol să spui unui potențial client că ai un lucru, dar mai trebuie tăiat până ajunge la forma dorită sau... puii mei. M-am abținut să râd și am făcut-o când am ieșit din magazin. Pentru mine era de râs. Ăsta ori îmi vindea folie de tabletă, ori folie de cuptor...
Într-un final m-am dus vis-a-vis de Vodafone, adică la Orange. Ei bine, ăștia sunt regii accesoriilor. Aveau folii numai una și una. Aveau folie fix pentru tipul meu de telefon. A costat doar 18 lei. Dacă dădeam comandă, depășeam 30 de lei, produsul respectiv fiind și pe Internet.
Eu știam că Vodafone e cam plantă în mai multe privințe, în scripting (site-ul lor e prost codat) și altele, dar mai nou și plantă în a recomanda produse. E penibil să spui că n-ai folie, dar după două minute să spui că ai, dar trebuie să mai tai din ea...
Întrebarea mea pentru voi: Care-i cea mai amuzantă întâmplare petrecută într-un magazin de telefonie mobilă?
P.S. Acest articol nu-i un advertorial, ci o întâmplare amuzantă.
sursa foto: google.ro
7 comentarii
Scrie un comentariuMai taie din ele dă-le dracu!:))
RăspundeSaptamana trecuta mi-am luat telefon. Daaaaar a venit fara folie, nu stiu... Oare asa se intampla la toate telefoanele? Habar nu am. Cert e ca a trebuit sa imi cumpar. Si vorba ta, stiam ca-s folii anti-amprente si anti nu stiu ce... Unele erau mate, altele erau lucioase. Pana mea, deja ma pierdusem printre feluri de folii. Ideea e ca am gasit in tot mall-ul doar un singur fel de folie...acela Clear. Care e .. normal, nu stiu. Adica nu e cine stie ce. Am dat 18 lei pe ea...din Vodafone. La Total GSM gaseam aceeasi folie cu 7 lei. :) Super tare, nu?
RăspundeCred că la replica asta se gândea când mi-a spus mie...
Răspunde:)) Ai luat țeapă... Am realizat în ultimul timp că trebuie să studiezi toaaate magazinele și să faci comparații între prețuri...
RăspundeCât despre folia inclusă la achiziționarea telefonului, nu-i musai. Dacă telefonul are protecție contra zgârieturilor, nu mai are sens să îi mai pui folie specială de zgârieturi. Probabil al tău e rezistent la zgârieturi și de asta. În cazul ăsta îți trebuie folie doar ca să mai diminuezi din apariția amprentelor și a reflexiilor puternice. :)
Eu am o întâmplare cu una de la cosmote.. e tare simpatică tipa... :))
RăspundeNu mi-a mai mers încărcătorul. M-am dus la cosmote, că era în garanție, să mi-l schimbe... iar tipa mă pune să cumpăr altul nou... pe principiul: „De ce să stai 3 săptămâni, să îl reparăm noi gratis, plătim transport până la București dus-întors, când poți să ne dai tu 20 de lei pe alt încărcător nou-nouț?”
:))))) Deci tipei îi păsa de bugetul firmei, nu de buzunarul clientului + că aveai garanție. :)) WTF???????
RăspundeȘi ce pretext la ea. 3 săptămâni pentru un încărcător? Eu mi-am trimis tableta să-mi schimbe acumulatorul și m-au sunat în 5 zile să o ridic din magazin...
Eram în Orange Shop din Caracal și mă uitam pe telefoanele de acolo. Un nene intră în magazin și vine și el la telefoane. În Orange Shop . Ne știind cum se scoate un telefon, trage de el până iese din perete :)). Ăștia nu prea au fost încântați. Pătimitul cu telefonul dă repede un telefon (după cum era îmbrăcat și după ce mașină avea, era un pic avar) și îi aduce în vreun minut unu', îmbrăcat la costum 700 de lei și, cumpără telefonul :). Aaa... și nu era un Nokia C1, mi se pare că era un Allview, oricum, frumușel.
RăspundeEmoticonEmoticon