Statistică & Promovare


Bloguri, Bloggeri si Cititori

Toib BETA - Aplicație YouTube pentru Windows Phone

duminică, martie 02, 2014
toib-beta

Toib BETA este o aplicație promițătoare ce oferă acces la YouTube pe terminalele cu Windows Phone. Cine nu știe, Google a avut o ceartă cu Microsoft, astfel, compania a fost nevoită să scoată aplicația YouTube din telefoanele utilizatorilor. Ciudat sau nu, ăsta e adevărul.

Au apărut aplicații și aplicații care să ofere o experiență plăcută pe celebrul YouTube, dar marea majoritate au fost și sunt un mare fail. Acum a apărut Toib BETA, o aplicație realizată de o echipă aparent profesionistă. Nu toți au acces la aplicația asta, decât pe baza unui sign-up la versiunea BETA. Am făcut asta ieri sau alaltăieri, iar astăzi am primit e-mail, dar și accesul de a mă bucura de noua aplicație. Evident, nu am fost prea optimist, fiind în stadiul beta.

toib-beta-1toib-beta-2


Ce oferă Toib BETA în comparație cu celelalte aplicații?

Ce oferă? Nimic special, doar un layout elegant, specific OS-ului (Windows Phone 8). În rest, streaming-ul se bazează pe YouTube Mobile. Da, plictisitor și enervant. Cu ce mă încălzește pe mine un layout finuț și elegant, dacă videoclipurile au ori restricții, ori calitatea video/audio e slabă. E chiar un minus. Pe versiunea din browser puteam da pe HQ cel puțin și tot era ceva. În rest, e ok. Am trimis un feedback și sper vă vor lua în considerare spusele mele

Ce așteptări am eu de la Toib BETA

Cum am zis și mai sus, înțeleg că-i în stadiul BETA și că accesul se face printr-o simplă înscriere fără pretenții, dar nu înțeleg suspansul ăsta de a restricționa accesul printr-o înscriere, că doar mare lucru nu oferă încât să îmi fâlfâi pălăria în fața lor. Așteptările mele nu sunt deloc mari. Doar să facă un streaming corect, nebazându-se pe YouTube Mobile, adoptând tehnica aplicației YouTube HD, unde îmi pot alege calitatea video: LQ, HQ și HD. E o aplicație performantă YouTube HD, iar Toib BETA ar trebui să învețe o lecție din ceva existent, zic eu. Am trimis un feedback și sper vă vor lua în considerare spusele mele.

În prezent, sign-up BETA e închis. Astăzi s-au dat invitațiile, posibil peste câteva zile să se redeschidă înscrierile. Cine dorește, poate verifica site-ul periodic ( geekindustries.se ) sau mă puteți urmări pe Twitter ( @domandaniel ) și vă voi da de știre.





Recomand

Latest
Articol mai vechi
Articol mai nou »

4 comentarii

Scrie un comentariu
Anonim
Autor
3 martie 2014 la 14:12 delete

"Keep calm and enjoy your Windows Phone (without YouTube)!" =))

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
3 martie 2014 la 14:16 delete

Who says? :) Ai YouTube pe Windows Phone chiar de calitate. Se numește YouTube HD și merge de minune. Toib e un alt proiect și atât. :)

Răspunde
avatar
Anonim
Autor
3 martie 2014 la 22:38 delete

"Cine nu știe, Google a avut o ceartă cu Microsoft, astfel, compania a fost nevoită să scoată aplicația YouTube din telefoanele utilizatorilor. Ciudat sau nu, ăsta e adevărul." & "Ai YouTube pe Windows Phone chiar de calitate. Se numește YouTube HD și merge de minune."
Coerent sau ce? Pana la urma ai sau nu? Ca vad ca nici tu nu stii sigur...

Răspunde
avatar
Eddie
Autor
3 martie 2014 la 22:42 delete

Eu știu foarte sigur. Articolul e destinat în mare parte spre a informa utilizatorii Windows Phone de o nouă aplicație pentru YouTube. Aplicația OFICIALĂ YouTube a fost scoasă din WP Store, dar au apărut fel și fel de developeri care au reușit să repare treaba asta, printre care și developerul aplicației YouTube HD. Pe ce platforme mai vezi tu ca Google să lanseze aplicația YouTube + HD? E doar YouTube simplu.

În urma acelui conflict dintre Google și Microsoft, anumiți developeri încearcă marea cu sarea și încep fel și fel de proiecte care să țină locul aplicației oficiale. E destul e coerent, dacă ai o legătură cu acest domeniu sau platformă. :)

Răspunde
avatar

Recent Articles